Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@12:18:15 GMT

معارفه شهردار جدید چوار با حضور فرماندار ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۵۲۱۵

معارفه شهردار جدید چوار با حضور فرماندار ایلام

به گزارش ایسکانیوز، طی نشستی امروز شنبه 13 آبان با حضور بسطامی فرماندار ایلام، باقری مدیرکل امور شهری استانداری ایلام، علی احمد آقابابایی به عنوان شهردار جدید چوار معارفه و از خدمات فتح الهی شهردار سابق چوار قدردانی شد.

چوار شهری در استان ایلام ایران است که مرکز بخش چوار شهرستان ایلام است و نیز دارای طبیعتی بسیار زیبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

901

معارفه شهردار چوار ایلام بسطامی احمد آقابابایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است

شهردار شهرکرد گفت: تلاش شهرداری شهرکرد در راستای کاهش تخلفات ساختمانی، کنترل جدی ساخت‌وسازها و تسهیل‌گری در صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین واحدیان، امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه هم‌افزایی و هم‌اندیشی به منظور کاهش تخلفات ساختمانی در شهرکرد با بیان اینکه ممانعت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر، نیازمند نظارت مستمر است، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری همدل، هماهنگ و همراه باشند و حفاظت از حریم شهر را زیر ذره‌بین قرار دهند.

شهردار شهرکرد افزود: ما در راستای حفاظت از حقوق شهروندی و اراضی ملی، با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ویژه تلاش کردیم تا این تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی ادامه داد: قطعاً در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، برخوردهای قانونی بدون هیچ‌گونه اغماضی صورت خواهد گرفت.

واحدیان اظهار کرد: تلاش شهرداری شهرکرد در راستای کاهش تخلفات ساختمانی، کنترل جدی ساخت‌وسازها و تسهیل‌گری در صدور رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

کد خبر 751658

دیگر خبرها

  • «کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی