Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به وجود مه ناپایدار در مسیرهای طارم و بیجار گفت: بارش باران محورهای مواصلاتی استان زنجان را لغزنده کرده است.

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: بارش باران همه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فراگرفته و لازم است رانندگان برای تردد در جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت جوانب احتیاط رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به لغزنده بودن مسیر جاده در محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌های کوهستانی و همین طور آزادراه‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: رانندگان برای تردد دقت بیشتری به خرج دهند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: مه غلیظ محور زنجان – بیجار را احاطه کرده است.

این مسئول به وجود مه ناپایدار در محورهای زنجان - طارم و زنجان – تهم – چورزق اشاره کرد و گفت: مه‌گرفتگی سبب کاهش دید افقی در این مسیرها شده که لازم است رانندگان در هنگام حرکت از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

امینی وضعیت ترافیکی در جاده‌های استان زنجان را روان توصیف کرد و گفت: شرایط برای عبور و مرور مسافران به ویژه زائران اربعین مهیا است اما با توجه به وضعیت جوی باید از هرگونه رانندگی پرخطر بپرهیزند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان باید یپش از سفر از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و وسایل گرمایشی آن را کنترل کرده و غذای کافی و لباس مناسب به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

R41375/P4001/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بر اثر شدت بارش ها برخی محورهای مواصلاتی مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی، ر اظهار کرد: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به‌علت طغیان رودخانه‌ها وآبگرفتگی آبنماها و محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود مسدود است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و راهداری در کنار پلیس به خدمت رسانی و کمک به حادثه دیدگان و بازگشایی معابر مشغولند، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

کد خبر 750283

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند