Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به منظور خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی تمام توان و تلاش خود را به کار بسته و الحمدلله تاکنون مشکل خاصی نبوده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز چزابه، اظهار داشت: مرزهای خروجی کشور با حجم گسترده‌ای از زائران عتبات عالیات روبه‌رو هستند و نیروی انتظامی نیز با تلاش شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری به آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به کلیه زائران حسینی توصیه می‌شود مواردی را که نیروی انتظامی به آن‌ها توصیه می‌کند به طور جد در داخل کشور و حتی کشور عراق رعایت کنند تا ان‌شاءلله با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.

سردار اشتری ادامه داد: زائران حتماً زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا با حجم ترافیک روبه‌رو نشوند و به سلامت به محل زندگی‌شان باز گردند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزو ضروریات این سفر است و کسانی که این مدارک را ندارند از رجوع به مرز‌ها خوداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه زائران حضرت اباعبدلله (ع)، گفت: خوشبختانه برای تأمین نظم و امنیت زائران و حتی کنترل ترافیک هیچ دغدغه‌ای نداریم و همه چیز خوب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین