Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت، بعد از باخت 2 بر صفر هفته گذشته میلان که پنجمین باختش در این فصل سری A بود، ادعا کردند که بازی این هفته روسونری در خانه ساسولو آخرین فرصت، وینچنزو مونتلا برای جلب نظر مدیران باشگاه و ادامه دادن به فعالیتش به عنوان سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما با رد این موضوع گفت که از بابت اخراج شدنش نگران نیست.
مونتلا که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران برابر ساسولو به میدان می‌روند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما داریم بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و تنها مشکل کارمان این است که نتیجه نمی‌گیریم. باید دوباره شروع به بردن کنیم تا به جمع تیم‌های بالای جدول برگردیم. آمارها نشان می‌دهند که ما شوت‌های به سمت چارچوب فراوانی داشته‌ایم اما تعداد معدودی از آنها به گل تبدیل شده است، البته باید اعتراف کرد که در یکی دو بازی اخیرمان تعداد موقعیت‌های گلزنی که خلق کردیم هم زیاد نبوده‌اند اما باز هم خیلی به دروازه رقبا نزدیک بوده‌ایم.
مونتلا درباره شایعاتی که درباره اخراجش از میلان هم شکل گرفته است، اظهار داشت: من از شایعات نمی‌ترسم. من یک جنگجو هستم و فقط روی میلان تمرکز می‌کنم. فراز و نشیب‌های میلان را کاملاً می‌شناسم و می‌دانم که در مدت زمانی خیلی کوتاه ممکن است از عرش به فرش سقوط کنید. این هم بخشی از فوتبال است و من کاملاً می‌دانم که سازوکار فوتبال چگونه است.
برچسب ها: وینچنزو مونتلا ، ۱۱نیوز ، میلان ، از شایعه اخراجم نمی‌ترسم چون یک جنگجو هستم

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از انتشار اخبار پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال از «استقلال ایران» به «استقلال خلیج فارس» شایعاتی نیز پیرامون تغییر نام پرسپولیس و اضافه شدن پسوند نام مالکان جدید به این تیم وجود داشت که حالا با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه شده است.

رضا درویش در این خصوص گفت: این هم از آن شایعات دروغ است، پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد ماند.

به این ترتیب پرسپولیس برخلاف همتای آبی‌پوش خود باوجود تغییر مالکیت فعلا تغییر نام نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس که حدود 34 سال با نام دیگری در فضای رسمی فوتبال ایران شناخته می‌شد، در سال 1391 موفق شد نام اصلی خود را دوباره به عرصه رسمی تحمیل کند.

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس