Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «نیاز» حسین سهیلی زاده به مناسبت ایام اربعین به آی فیلم عربی می‌آید و ستاره اسکندری با ماجرای بیماران هموفیلی و داروی «فاکتور هشت» سر از آی فیلم انگلیسی در آورده است. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ امینا تیلور برنامه «آفریقای امروز» را در پرس تی وی با بررسی و کنکاش مسائل روز کشورهای آفریقایی به روی آنتن می‌برد و دو مستند «بچه‌های سفید پوست فقیر» و «بهتر از هیچ چیز» جدیدترین مستندهای این شبکه هستند که به کنداکتور رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اسپانیایی زبان هیسپان نیز مستند «مشکل ۱۰۰ هزارساله» با موضوع خطرات زباله‌ای هسته‌ای را برای پخش آماده دارد.

مجموعه تلویزیونی «نیاز» برای اولین‌بار به سفارش شبکه آی‌فیلم با حضور صداپیشه‌های سوری به لهجه شامی دوبله شده و به‌زودی جایگزین سریال «تنهایی لیلا» می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، در سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد و در ایام اربعین حسینی از شبکه آی‌فیلم عربی به نمایش گذاشته می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی درباره زوج جوانی به نام‌های پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد...

بهاره افشار، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «نیاز» در ۶ قسمت از دوشنبه ۱۵ آبان هر شب ساعت ۲۳: ۰۰ به وقت مکه (۲۲: ۳۰ به وقت تهران) از آی‌فیلم عربی پخش شده و تکرار آن در ساعت‌های ۰۵: ۰۰، ۱۱: ۰۰ و ۱۷: ۰۰ روز بعد خواهدبود.


پخش مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» از آی‌فیلم انگلیسی
پخش مجموعه تلویزیونی «فاکتور ۸» که در شبکه آی‌فیلم به انگلیسی دوبله شده است، از یک‌شنبه ۱۴ آبان آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» ساخته رضا کریمی، محصول شبکه یک سیما است که برای مخاطبان کانال انگلیسی این شبکه با دوبله حرفه‌ای انگلیسی به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان این مجموعه درباره داروی فاکتور هشت است که دکتر ایرانمنش (با بازی ستاره اسکندری)، فوق تخصص خون که پزشک بیماران هموفیلی است و به سبب اینکه پسر ۶ ساله اش بیمار و ناقل همین بیماری است، با انگیزه بسیار، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید بومی آن انجام می‌دهد. او در یک کنگره بین المللی با ارائه مقاله‌ای شرکت کرده و مقاله او به عنوان مقاله برگزیده انتخاب می‌شود اما...

قطب‌الدین صادقی، ستاره اسکندری، امیرکاوه آهنین جان، لادن طباطبایی، ایرج راد، بهزاد خداویسی، حسن جوهرچی، پژمان بازغی، کوروش سلیمانی و فریبا نادری بازیگرانی هستند که به ایفای نقش در این سریال پرداخته‌اند.

«فاکتور هشت» از یک‌شنبه هر شب ساعت ۲۳: ۳۰ به وقت تهران (۲۰: ۰۰ به وقت GMT) و در ۱۶ قسمت از کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵: ۳۰، ۱۱: ۳۰ و ۱۷: ۳۰ روز بعد خواهدبود.

شبکه پرس تی وی با پخش مستند «بچه‌های سفیدپوست فقیر» به بررسی فقر در میان کودکان سفیدپوست سیدنی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «بچه‌های سفیدپوست فقیر» (poor white kids) به زبان انگلیسی و محصول سال ۲۰۱۲ است و به تهیه کنندگی گرگ ویل اسمیت و مری فالون و کارگردانی دیو ایورت تولید شده است.

داستان این مستند از سی سال پیش یعنی زمانی که دولت استرالیا شهرکی را در حومه سیدنی ساخت تا فقیران منطقه را در آنجا اسکان دهد، آغاز می‌شود و در ادامه به وضعیت کنونی این منطقه اشاره می‌کند که چهره شهر عوض شده و نیاز به بازسازی دارد.

مستند «بچه‌های سفیدپوست فقیر» فقر را از زبان کودکان به تصور می‌کشد و زندگی افرادی را که در این خانه‌ها سکونت دارند روایت می‌کند. این افراد شغلی ندارند و از کمک‌های دولت امرار معاش می‌کنند.

در ادامه این مستند، دوربین با این کودکان همراه و همدم می‌شود، مشکلاتشان را گوش می‌کند و در آرزوهایشان شریک می‌شود. زندگی در این منطقه برای کودکان راحت نیست، راه رفتن در خیابان‌های شهر برای کودکان توام با دلهره و ترس می‌باشد و هر آن ممکن است که با افراد معتاد و الکلی مواجه شوند و مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

مستند «بچه‌های سفیدپوست فقیر» به واقعیتی تلخ اشاره می‌کند و آن این است که بعضی از این افراد به آینده بدبین اند و برخی خوش بین و نمی‌دانند آینده چه چیزی را برای آن‌ها رقم خواهد زد و دولت چه اقداماتی برای آن‌ها انجام خواهد داد.

این مستند شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۲۲: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. این برنامه در سه نوبت در ساعات ۰۵: ۰۰، ۱۱: ۰۰ و ۱۷: ۰۰ روز یکشنبه تکرار خواهد شد.

«بهتر از هیچ چیز» (Better than nothing) عنوان مستندی با موضوع تجارت الماس در آفریقا است که از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد.

این مستند که محصول سال ۲۰۱۴ است و به زبان آفریقایی تولید شده است، داستان تجارت الماس در سیرالئون را روایت می‌کند. این کشور آفریقایی از منابع طبیعی بسیاری برخوردار است، اما آنچه آنرا از دیگر کشور‌ها متمایز می‌کند، وجود منابع بسیار الماس است.

در مستند «بهتر از هیچ چیز» به این واقعیت اشاره می‌شود که انگلیسی‌ها از حدود ۹۰ سال پیش به استخراج الماس در این کشور می‌پرداخته اند که تن‌ها ۳ درصد از آن نصیب دولت می‌شده است و این یعنی به یغما بردن ثروت ملی این کشور توسط غربی ها.

بخش دیگری از این مستند، وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردم سیرالئون را به تصویر می‌کشد. به طوری که برغم همه این ثروت ها، هنوزشاهد آن هستیم که فقر و جنگ‌های داخلی و دخالتهای خارجی این کشور را از پا درآورده است.

مستند «بهتر از هیچ چیز» روزهای شنبه و یکشنبه ۱۳ و ۱۴ آبان ماه ساعت ۰۴: ۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این مستند در ساعات ۰۹: ۰۰، ۱۵: ۰۰، ۲۱: ۰۰ و ۰۱: ۰۰ پخش خواهد شد.

کنکاش مسائل آفریقا در «امروز آفریقا»‌ی شبکه پرس تی وی
برنامه «امروز آفریقا» (Africa Today) در شبکه پرس تی وی به بررسی مسائل و رویدادهای روز قاره آفریقا می‌پردازد.

«امروز آفریقا» به تهیه کنندگی متیو ریچاردسون در لندن تولید شده و هر هفته به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.

در این برنامه که قالبی گفت و گو محور دارد، مباحث و موضوعات مختلفی همچون مسائل سیاسی و بعضا مسائل اقتصادی و اجتماعی با حضور ۲ نفر کارشناس مرتبط با موضوع در استودیو مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین یک نفر کارشناس به صورت تلفنی در بحث‌ها شرکت می‌کند که از افراد مطلع و مرتبط با کشور و موضوع مورد بحث هر قسمت از این برنامه است.

در بخش دیگر برنامه «امروز آفریقا» متون و اخبار مرتبط با موضوع برنامه در شبکه‌های اجتماعی مرور می‌شود و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. تصویر- نریشن و گزارش مردمی مرتبط با موضوع مورد بحث نیز آیتم دیگر این برنامه است.

«امروز آفریقا» سه شنبه‌ها ساعت ۰۵: ۰۰ بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۰۰: ۰۳ بامداد، پنجشنبه ساعت ۱۲: ۰۰، جمعه ساعت ۱۰: ۰۰ و شنبه ساعت ۱۸: ۰۰ پخش می‌شود.

شبکه هیسپان تی وی این بار در مستندی جذاب با عنوان «مشکل ۱۰۰ هزار ساله» به روایت مشکلات ناشی از دفن زباله‌های هسته‌ای در دنیا پرداخته است و ذکر این نکته که حتی با بستن تمام نیروگاه‌های هسته ای، آثار این زباله‌ها تا ۱۰۰ هزارسال پابرجا خواهد ماند.

مستند «مشکل ۱۰۰ هزار ساله» (A ۱۰۰، ۰۰۰ -Year Problem) که به بررسی خطرات ناشی از دفن زباله‌های هسته‌ای می‌پردازد، در سه قسمت ۲۲ دقیقه‌ای به کنداکتور هیسپان رسیده است.

طبق گزارشی که در این مستند نشان داده خواهد شد، بنابر تخمین آژانس هسته ای، تا ۲۰ سال آینده حدود ۳۰۰ نیروگاه هسته‌ای در سراسر دنیا ساخته خواهد شد؛ ولی برخی کشورهای اروپایی نظیر آلمان تصمیم گرفته اند تا به خاطر خطرات احتمالی این تکنولوژی، نیروگاه‌های هسته‌ای خود را ببندند.

در مستند «مشکل ۱۰۰ هزار ساله» خواهیم دید که حتی با بستن نیروگاه‌ها کمکی به حل مشکل زباله‌های هسته‌ای بوجود آمده نمی‌شود. زباله هایی که تا صد هزار سال پابرجا هستند و می‌توانند بی نهایت خطر آفرین باشند.

در ادامه این مستند کارگردان به سراغ خطرات ناشی از وجود این زباله‌ها اشاره کرده است. خطراتی نظیر حمله گروه‌های تروریستی، چرا که با این زباله‌ها می‌توان بمب‌های بسیار خطرناکی را به راحتی تهیه نمود. راهکارهای زیادی برای دفن این زباله‌ها پیشنهاد شده که هیچ کدام مطمئن و قطعی نیستند. هنوز جایی و راهی که بتوان زباله‌ها را در آن و یا با آن برای صد هزار سال دفن کرد پیدا نشده است.

مستند «مشکل ۱۰۰ هزار ساله» تولید سال ۲۰۱۲ در سه قسمت ۲۲ دقیقه‌ای از فردا یکشنبه ساعت ۷: ۳۰ به روی آنتن می‌رود و در ساعات ۱۴: ۳۰ و ۲۰: ۳۰ در دو نوبت بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ناتینگهام فارست

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748668

دیگر خبرها

  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «هفت» نیامده رفت!