Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:08:24 GMT

حبیبی: تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۷۴۰۴

حبیبی: تحزب یکی از راه های نجات جمهوریت نظام است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدم یکی از راه های نجات جمهوریت نظام، تحزب است و حزب یعنی ایجاد سازمانی که بتواند مانند یک طبیب برای کشور نسخه بنویسد.

به گزارش ایسنا، محمدنبی حبیبی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی که در سالن همایش های رفاه برگزار شد با بیان اینکه اگر مرحوم عسگراولادی را در حزب موتلفه محدود کنیم به وی ظلم کرده‌ایم گفت: ایشان یک شخصیت جامع بود و سعه صدر فراوانی داشت، همچنین مدیریت مرحوم عسگراولادی یک مدیریت ممتاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این راستا یکی از اعضای رسمی حزب مشارکت که در هیات منصفه مطبوعات بود، چنان داد سخن در حمایت از عسگراولادی سرمی داد که من هم به گرد پایش نمی رسیدم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این را هم باید بگویم که آقای عسگراولادی با موتلفه و کمیته  امداد زندگی می‌کرد و حتی روزهای جمعه از صبح تا ظهر وقت می‌گذاشت تا نیازمندان را ملاقات کنند و درمورد حزب موتلفه نیز باید بگویم که میراثی در حزب بجا گذاشتند میراثی تاریخی است.ما در موتلفه اسلامی نظیر عسگراولادی نداشتیم، نداریم و شخصا هم معتقدم معلوم نیست بعدا هم داشته باشیم.

حبیبی تصریح کرد: انصافا حرف ایشان در بسیاری از معضلات در حزب، فصل الخطاب بود اما آنگاه که می‌خواستند مصاحبه مطبوعاتی برگزار کنند، درحالی که مصاحبه کنندگان هم از لحاظ سیاسی و هم سنی در جایگاه نوه شان بودند، ما را جنع می‌کردند و نظر مشورتی می خواستند.

وی افزود: یک بار بنده معترض شدم که این مصاحبه شماست چرا باید در این مورد هم وقت شما را بگیریم و نظر بدهیم اما مسئله این بود که ایشان به شدت به مشورت اعتقاد داشت.

حبیبی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی شدیدا پایبند به کار حزبی بودند. ایشان چندروز پیش از رحلت گفتند که باید به دنبال دولت حزبی و مجلس حزبی باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: ما امروز حدود ۲۵۰ حزب در کشور داریم که گاهی یک زن و شوهر تصمیم گرفته اند حزب ایجاد کنند، ولی این تحزب نیست. حزب یعنی یک سازمان که بتواند برای حل مشکلات اساسی کشور به صورت یک طبیب نسخه بنویسد.بنده معتقدم یکی از راه های نجات جمهوریت نظام تحزب است و فکر می‌کنم ما سرمایه بزرگی را در حزب موتلفه از دست دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد