Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دبیرکل حزب موتلفه حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بنده معتقدم یکی از راه‌های نجات جمهوریت نظام تحزب است، تاکید کرد: مرحوم عسگراولادی شدیدا پایبند به کار حزبی بودند. ایشان چند روز پیش از رحلت گفتند که باید به دنبال دولت و مجلس حزبی باشیم. گفتیم شوراهای شهر و روستا را هم دنبال کنیم. گفتند البته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نبی حبیبی عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد، گفت: یکی از اعضای رسمی حزب مشارکت که در هیات منصفه مطبوعات بود، چنان داد سخن در حمایت از عسگراولادی سرمی‌داد که من هم به گرد پایش نمی‌رسم.

وی افزود: آقای عسگراولادی با موتلفه و امداد زندگی می‌کرد و حتی روزهای جمعه از صبح تا ظهر وقت می‌گذاشتند تا نیازمندان را ملاقات کنند. در مورد حزب موتلفه نیز باید بگوییم که ایشان میراثی در حزب بجا گذاشتند که میراثی تاریخی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما در موتلفه اسلامی نظیر عسگراولادی نداشتیم، نداریم و شخصا هم معتقدم معلوم نیست بعدا هم داشته باشیم، اظهار داشت: انصافا حرف ایشان در بسیاری از معضلات در حزب فصل‌الخطاب بود.

حبیبی با اشاره به رویکرد مشورت‌پذیری عسگراولادی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی وقتی که می‌خواستند مصاحبه مطبوعاتی کنند، در حالی که مصاحبه‌کنندگان هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ سنی در جایگاه نوه‌شان بودند، ما را جمع می‌کردند و نظر مشورتی می‌خواستند. یک بار بنده معترض شدم که این مصاحبه شماست چرا باید در این مورد هم وقت بگذاریم. اما مسئله این بود که ایشان به مشورت اعتقاد واقعی داشت.

وی ادامه داد: مرحوم عسگراولادی شدیدا پایبند به کار حزبی بودند. ایشان چند روز پیش از رحلت گفتند که باید به دنبال دولت و مجلس حزبی باشیم. گفتیم شوراهای شهر و روستا را هم دنبال کنیم. گفتند البته.

دبیرکل حزب موتلفه با یادآوری وضعیت احزاب در کشور خاطرنشان کرد: ما امروز حدود ۲۵۰ حزب در کشور داریم که گاهی یک زن و شوهر تصمیم گرفته‌اند، حزب ایجاد کنند ولی این تحزب نیست. حزب یعنی یک سازمان که بتواند برای حل مشکلات اساسی کشور به صورت یک طبیب نسخه بنویسد.

حبیبی با بیان اینکه بنده معتقدم یکی از راه‌های نجات جمهوریت نظام تحزب است، ابراز داشت: فکر می‌کنم ما سرمایه بزرگی را در حزب موتلفه از دست دادیم و از طرفی اگر این شخصیت را در چارچوب موتلفه محدود کنیم، ظلم کرده‌ایم.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی مرحوم عسگراولادی بیان کرد: با توجه به اینکه خودم هم الفبای مدیریت را می‌دانم، باید بگویم مدیریت عسگراولادی مدیریت ممتاز بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی

«علی انتظاری» رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور گسترده نیروهای نظامی آمریکا در دانشگاه‌های این کشور برای سرکوب اعتراضات در حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: آمریکا دارای یک «نظام رسانه‌ای» است که در دوره‌ای بسیار دقیق و حساس عمل می‌کرد و هیچ شبهه‌ای را بی‌پاسخ باقی نمی‌گذاشت اما در حال حاضر کارآمدی این نظام را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این اعتراضات قابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که دولت آمریکا از نظر رسانه‌ای دچار شکست شده که این موضوع، مهم‌تر از اتفاقات دیگر است.

استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه آمریکا توانایی ساماندهی افکار عمومی را ندارد و این مساله بسیار مهم‌تر از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکاست گفت: این اتفاق نشان‌دهنده شکست رسانه‌ای غرب است؛ افرادی که در این دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند، در واقع فرزندان سرمایه‌داران این کشور و قشر برگزیده آمریکایی هستند که از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه، خون‌شان به جوش آمده است.

انتظاری تصریح کرد: علی‌رغم قدرت و گنبد آهنین رسانه‌ای و همچنین نظام کنترل شدید در آمریکا، شاهد بروز چنین اعتراضاتی هستیم که در نوع خود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه واقعیت آزادی در آمریکا، آزادی ذاتی نیست و فقط احساس آزادی وجود دارد گفت: هر زمانی که دولت آمریکا احساس خطر کند، آزادی منتفی می‌شود؛ شعارهای معترضان در آمریکا خیلی ملایم است و حتی معترضان در شعارهاشان موجودیت آمریکا را زیر سوال نمی‌برند اما با این وجود، دولت‌مردان حتی در این سطح را هم برنمی‌تابند.

کد خبر 6090000 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است