Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@11:23:40 GMT

آمازون ۱.۱ میلیارد دلار از سهام خود را فروخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۷۷۲۸

مالک آمازون برای تحقق رویای راه انداختن تور فضا گردی، یک میلیون دیگر از سهام خود را به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار واگذار کرد.
به گزارش مهر به نقل از بلومبرگ انگلیسی، بورس اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد، «جِف بزوس» مالک فروشگاه اینترنتی آنلاین آمازون در هفته جاری میلادی یک میلیون سهام این شرکت را که در بورس وال استریت آمریکا به ارزش یک میلیارد و یکصد میلیون دلار فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر این مقدار از سهام فروخته شده ۱.۳ درصد از دارایی سهام «بزوس» را نشان می دهد و در حال حاضر مالک آمازون همچنان ۱۶.۴ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.
«جِف بزوس» که بعنوان ثروتمندترین فرد جهان محسوب می شود در ماه آوریل گفته بود که قصد دارد سالانه یک میلیون از سهام آمازون را بفروشد تا منابع مالی شرکت «بلو اورجین ال ال سی» را تامین کند.
«بلو اورجین ال ال سی» یک کمپانی فضایی است و «بزوس» به دنبال رویای فرستادن افراد به فضا است. پیش از این مالک آمازون یک میلیون از سهام خود را در ماه «می» واگذار کرده بود.  

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!»

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالا‌های اساسی، دارو و سایر نیاز‌ها از جمله واگن اتوبوس و ... می‌شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه‌ی امثال آقای شریعتی از امنیتی‌ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه‌ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند