Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:22:47 GMT

درخشش علیرضا حقیقی در بین 5 دروازه بان سوئد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۸۴۷۸

درخشش علیرضا حقیقی در بین 5 دروازه بان سوئد

اسم علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی در میان پنج دروازه بان لیگ برتر سوئد قرار گرفت.

ایران آنلاین /زمانی که علیرضا حقیقی به عنوان بازیکن تازه‌وارد به اسکیلستونا آمد مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و بسیاری از آنها ابروهای‌شان را بالا دادند. محبوب‌ترین دروازه‌بان جام‌ جهانی 2014 برزیل زمان بدی را گذراند و نیاز به شروع دوباره‌ای در لیگ جدیدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی هنوز باز بود به تیم اسکیلستونا پیوست.

علیرضا حقیقی در نیم‌ فصل اول لیگ برتر سوئد مصدوم شد اما از زمان درمانش در 16 بازی به میدان رفت و به لحاظ آماری بسیار خوب کار کرد. طبق آمار و ارقام سایت لیگ برتر سوئد او در 74 درصد موقعیت‌های تیم حریف، نجات‌دهنده تیم اسکیلستونا بود که همین مسئله علیرضا حقیقی را در میان دروازه‌بان‌های برتر قرار می‌دهد.

قرارداد علیرضا حقیقی با تیم اسکیلستونا رو به پایان است و هنوز مشخص نیست این دروازه‌بان 29 ساله ایرانی به کدام تیم خواهد پیوست. / تسنیم به نقل از سایت هواداران لیگ برتر فوتبال سوئد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟