Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید می گوید که برای مثلث بی بی سی دل تنگ شده است و از نرفتن رونالدو به اردوی بازی های ملی خوشحال است.

طرفداری- پس از ناکامی های اخیر رئال مادرید، شاگردان زیدان در هفته یازدهم لالیگا در صدد پیروزی برابر لاس پالماس هستند. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لاس پالماس حاضر شد و گفت:

باید نمایش خوبی چه در دفاع و چه در حمله ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با قدرت بازی کنیم. باید این کار ها را از ابتدا تا انتهای بازی انجام دهیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. اگر خوب بازی کنیم و با قدرت تا پایان بجنگیم، با سه امتیاز از زمین خارج خواهیم شد. فکر نمی کنم که اکنون، بدترین دوران مربیگری من است. بازیکنانم نشان داده اند که می توانند در لحظات سخت، با شرایط کنار بیایند و از پس مشکلات بر بیایند. آن ها می خواهند ثابت کنند که می توانیم به مسیر پیروزی بازگردیم. در این دوران دشوار، من سخت تر از همیشه کار کرده ام زیرا من مسئول تیم هستم. 

تلاش برای پیشرفت:

 از این دو شکست خوشحال نیستیم اما این شکست ها، کارهایی که می خواهیم را به انجام برسانیم را اصلا تغییر نمی دهد. ما به کارمان ادامه می دهیم و باور داریم که می توانیم پیشرفت کنیم. ما نمی توانیم چیزهایی که خارج از باشگاه اتفاق می افتد را کنترل کنیم. این چیزی است که همیشه وجود دارد و تنها کاری که می توانیم بکنیم، تمرکز روی سخت کار کردن است.

انتقادات:

 چیزهایی وجود دارند که من نمی توانم آن ها را دیکته کنم. قبلا هم گفته ام من بهترین مربی جهان نیستم. جایزه، به خاطر فصلی بود که پشت سر گذاشتیم و من آن را پذیرفتم. من بهترین مربی نیستم اما بدترین نیز نیستم. در زندگی، همیشه نمی توان در بالاترین یا پایین ترین سطح بود. باید مثبت فکر کنیم. بازیکنان نیز باید این کار را کنند.

دو شکست اخیر:

 در فوتبال این اتفاقات می افتد. دوران سخت وجود دارند و فصل گذشته نیز با دوران سختی روبرو شدیم. تنها راه پیش روی ما، تمرکز روی بازی فردا و انجام تمام تلاش مان برای پیروزی برابر لاس پالماس است. 

آمادگی بیل و کارواخال:

 از بازگشت هردوی آن ها خوشحالیم. ما هنوز کواچیچ را نداریم و او همچنان آماده نیست اما مطمئنم که او هفته بعد به تیم بازخواهد گشت. دنی خوب کار می کند و همانند همیشه تمرین می کند. گرت نیز دومین جلسه تمرینی اش با تیم را انجام داده و خوشحالیم که هردوی آن ها را در تیم در اختیار داریم اگرچه بیل و کارواخال در لیست تیم برای بازی فردا نخواهند بود. پس از دوری طولانی مدت از میادین، باید به آن ها آرامشی که نیاز دارند را بدهیم. بیل همچنین به اردوی تیم ملی اش نیز نخواهد رفت. 

سطح نمایش تیم:

 تیم بد بازی نمی کند. بارها پیش آمده که کمی بد بازی کرده ایم اما این برای تمام نود دقیقه بازی نبوده است. وقتی بازی را می بازید، به این دلیل است که چیزی خوب پیش نمی رود. گاهی اوقات برابر تیم بهتر شکست می خورید و تیم رقیب نمایش بهتری نسبت به شما ارائه می دهد. مسئله تیم ما بد بازی کردن نیست. ما سخت کار می کنیم و تمام توان و انرژی مان را در زمین می گذاریم. 

سیستم بازی:

 ما می توانیم با روش های متعدد و سیستم های مختلف بازی کنیم. ما درباره چگونگی بازی مان در مسابقه فردا ایده هایی داریم و همه چیز به سیستم بستگی ندارد. من به سیستم دست نخواهم زد زیرا دو بازی اخیر را باخته ایم و باید در بازی فردا پیروز شویم. 

وقفه بازی های ملی:

در حال حاضر نمی دانم که کدام بازیکنان همراه تیم می مانند. نمی توانیم وقفه بازی های ملی را مسئله ای خوب برای رئال مادرید در نظر بگیریم زیرا بسیاری از بازیکنان ما به تیم های ملی خود ملحق می شوند و باید این موضوع را بپذیریم. این خیلی خوب است که کریستیانو رونالدو هفته آینده، تیم ملی پرتغال را همراهی نمی کند و می تواند در تیم بماند و به تمرین بپردازد. 

دل تنگ شدن برای مثلث بی بی سی؟

البته که این طور است و تمام تیم برای آن ها دل تنگ شده اند. من می خواهم تا تمام بازیکنانم برای بازی در دسترس باشند حتی به قیمت این که انتخاب یازده بازیکنی که به زمین می روند، برایم سخت شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها

ایسنا/اصفهان تیم گیتی‌پسند در دربی هندبالی اصفهان پیروز شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ۲۵ آبان میزبان گیتی‌پسند هم‌شهری‌اش بود که این دیدار با برتری ۲۴ بر ۱۷ گیتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اما نیمه دوم با عملکرد بهتر گیتی‌پسند شروع شد و آرام آرام از حریف فاصله گرفتند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۷ گیتی پیروز این تقابل باشد.

مسلم زلفی، کاپیتان گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر دیگر تیم اصفهانی، اظهار کرد: سپاهان نوین تیم جوانی دارد و یک هفته بود که آن‌ها را آنالیز کردیم. با مدیریتی که در نیمه دوم کردیم، توانستیم پیش بیفتیم.

او در خصوص شانس کسب سکو تیمش تصریح کرد: شانس داریم ولی باید با برد در دو بازی آینده به سکو نایب قهرمانی برسیم.

امیدرضا سرپوشی، دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه بازیکنان با انگیزه بالایی می‌آیند. با تاکتیک و نکاتی که گفته شد توانستیم نتیجه بگیریم.

او با اشاره به بازی گلر دوم تیم در این تقابل افزود: کسری مثل برادر است و خوشحالم که به بازی آمد. از او بسیار راضی هستم و امیدوارم تمام گلرهای ذخیره حمایت شوند. خوشحالم که خودش را ثابت کرد.

سرپوشی تاکید کرد: بازی‌های سختی داریم که هر کدام حکم فینال دارد. عزممان را جزم کردیم تا لیگ را با شیرینی نایب قهرمانی تمام کنیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!