Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@16:54:57 GMT

دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان منحل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۰۴۳۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: رسانه‌های عراقی اعلام کردند که دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق منحل شده است.

شبکه عراقی «إباء» گزارش داد که دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان به دلیل شکست در انتخاب رئیس جدید منحل شده است.

شبکه سومریه نیز به نقل از یک منبع در این حزب کردی، اعلام کرد که شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان عراق با 40 عضو امروز شنبه جلسه‌ای برگزار کرد و در آن موضوع برگزاری چهارمین کنگره این حزب را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که خواست نامش فاش نشود، گفت: «در این جلسه تعلیق فعالیت دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان و تشکیل کمیته‌ای با نظارت کوسرت رسول، معاون دبیر کل اتحادیه میهنی جهت اداره حزب تا برگزاری کنگره را بررسی کرده است».

جلال طالبانی، دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان عراق 11 مهر ماه درگذشت و این حزب بر اساس آیین نامه داخلی خود، کوسرت رسول را به عنوان جانشین وی تا تعیین رئیس جدید انتخاب کرد.

طی ماه گذشته و بعد از غائله کرکوک، برخی از احزاب سیاسی کردستان عراق و در رأس آن‌ها حزب اتحاد دموکراتیک کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی، اتحادیه میهنی را به خیانت متهم کردند.

حزب اتحادیه میهنی کردستان با رد این اتهامات، اعلام کرد که عقب‌‌نشینی نیروهای پیشمرگه از کرکوک بر اساس توافق این دو حزب کردی صورت گرفته است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است