Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@01:51:32 GMT

اهدای ۲ جایزه به دروازه‌بان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۱۷۴۲

اهدای ۲ جایزه به دروازه‌بان ایرانی

پیمان حسینی در سال‌های اخیر یکی از اصلی‌ترین و بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده که علاوه بر عناوین تیمی، برترین دروازه‌بان آسیا نیز شده و همچنین در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما هم جایزه دستکش طلایی را دریافت کرده است.

این دروازه‌بان که امروز به همراه تیم ملی ایران موفق شد روی سکوی سوم مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی قرار بگیرد، امشب هم دو جایزه مهم انفرادی دریافت کرد تا کارنامه افتخاراتش بیشتر از یک گلر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ امشب در دبی برگزار شد که از ایران چهار نامزد در بین جوایزی که قرار بود اهداء شود، حضور داشت؛ پیمان حسینی به‌عنوان بهترین دروازه‌بان و بهترین گل؛ محمد احمدزاده بهترین بازیکن و همچنین محمد میرشمسی، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جمع کاندیداهای برترین مربی.

پیمان حسینی که در دیدار افتتاحیه جام جهانی باهاما با بلند کردن توپ از روی زمین و شوت روی پا به کنج دروازه مکزیک برای ایران گلزنی کرده بود و در پایان همین رقابت‌ها گل او به‌عنوان بهترین گل مسابقات انتخاب شد، امشب هم با همان گل جایزه بهترین گل سال ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی دنیا را دریافت کرد.

لحظاتی بعد از دریافت این جایزه، نام پیمان حسینی دوباره اعلام شد و این بار او به دلیل انتخابش به‌عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی جهان روی سن رفت تا در یک شب، علاوه بر سومی در جام بین قاره‌ای، دو جایزه برترین‌های سال را هم دریافت کند.

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز که جزو کاندیداهای مرد سال ۲۰۱۷ جهان بود، با وجود نرسیدن به این عنوان در جمع ۵ ستاره سال این رشته قرار گرفت

پیمان حسینی، بعد از دریافت جایزه بهترین گل سال ۲۰۱۷ مقابل حاضرین مراسم گالا فوتبال ساحلی جهان گفت:«خیلی خوشحال هستم که این انتخاب صورت گرفته است؛ من یک بازیکن فوتبال بودم که به فوتبال ساحلی آمدم؛ مارکو اوکتاویو و عباس هاشم‌پور، مربیانی بودند که فوتبال ساحلی را به بنده یاد دادند و حالا عاشق این رشته هستم».

او پس از انتخابش به‌عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی دنیا نیز مجددا روی سن حاضر شد و اظهار کرد: «گرفتن این جایزه یکی از بهترین آرزوهای من بود که به آن رسیدم؛ خیلی خوشحال هستم چون سال‌ها برای آن تلاش کرده بودم و به نظرم نتیجه زحمات مربیان، هم‌‌تیمی‌ها، فدراسیون، دپارتمان فوتبال ساحلی و ... بود و به همه تعلق دارد.»

حسینی ادامه داد: «از سازمان جهانی و مسؤولانی که موجب پیشرفت این رشته شدند تا جزو محبوب‌ترین ورزش‌ها در ایران شود، از مسؤولان امارات که هر ساله میزبانی شایسته‌ای داشتند و همچنین از پدر و مادرم تشکر می‌کنم؛ این جایزه را نیز به هم‌تیمی‌ها و مردم کشورم تقدیم می‌کنم.»

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان