Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:16:08 GMT

لزوم حرکت به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۲۹۲۸

لزوم حرکت به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود اختلاف نظرهایی که در برخی موارد وجود دارد، باید به صورت همگرا و یکپارچه به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری شهر گام برداریم که البته شورای پنجم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری در مراسم کلنگ زنی بازسازی سینما ساحل و احداث بزرگترین پردیس سینمایی اصفهان اظهار کرد: باعث افتخار نمایندگان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان است که امروز در چنین مجموعه صمیمی، دلسوز و پرتلاشی که در حوزه هنری اصفهان و شرکت سینمایی بهمن سبز وجود دارد، حضور پیدا کردیم و به عنوان یک شریک غیرتجاری و عمدتا با رویکرد فرهنگی و هنری این قبیل پروژه های فرهنگی را دنبال می کنیم  تا بتوانیم فضاهای فرهنگی و هنری را برای مردم شهر ارتقاء بدهیم در همین راستا کمک خواهیم کرد این فضاها نوسازی و بهسازی شده و به فناوری های روز دنیا تجهیز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا اولویت هایی در هفته های اخیر در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت پیوسته و در جلسات فوق العاده تعیین شده و تمام تلاش ما این است که بودجه چهار سال آینده و به ویژه بودجه ٩٧ شهرداری را به صورتی تنظیم کنیم که تمام نگاه های مشارکتی که شهرداری باید با سایر نهادها و ذی نفعان فرهنگ و هنر اصفهان داشته باشد، در قالب مقررات تنظیمی و مدیریت شهری فارغ از سلیقه مدیران در نظر بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با وجود اختلاف نظرهایی که بعضا وجود دارد باید به صورت همگرا و یکپارچه حداقل به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی و هنری شهر گام برداریم البته شورای پنجم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در این پروژه که از ماه های گذشته با هماهنگی های لازم با مسئولان و متولیان امر در دستور کار قرار گرفته، کار را به سمتی به جلو ببریم که وقت را تلف نکنیم.

مقدری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، در آغاز سال ٩٧ افتتاح این پردیس سینمایی صورت می گیرد و امیدوارم در بهار ٩٧ در کنار به جریان افتادن زاینده رود، شاهد به جریان افتادن فرهنگ و هنر در این پردیس سینمایی باشیم. این امر سرآغاز مشارکت های آینده شورای پنجم و شهرداری دوره جدید با دیگر مسئولان در پروژه سینما ایران، سینما همایون و تالار اندیشه است که مذاکرات این موضوع در روزهای آینده دنبال می شود.

گفتنی است، شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نوسازی سینما ساحل و تبدیل آن به بزرگترین پردیس سینمایی اصفهان مشارکت دارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر؛ اکبر محمدی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به وضعیت تورم و اشتغال در استان و شهر سنندج، اظهار کرد: نرخ تورم شهر سنندج و در کل استان کردستان موضوع ریشه‌ای و عمیق است، البته تورم ماهانه از مهرتا اسفند ماه سال گذشته کاهشی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای کسب درآمد پایدار در شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بر اساس چارچوب‌ها و قوانین مساعدت خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند و به اعتبارات و بودجه دولتی وابسته نباشند، گفت: توزیع هدفمند اعتبارات در قالب چارچوب‌های قانونی اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان داشت: در دو سال اخیر ارقام خوبی به شهرداری‌ها از محل اعتبارات عمرانی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به درآمدهای پایدار و مستمر به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهرداری‌ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که معتقدیم ایجاد ظرفیت لازم برای درآمد پایدار شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان ضروری است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این راستا آماده همکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: آلایندگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی باید بررسی شود و در این راستا دستگاه‌های متولی نیز باید پاسخگو باشند.

کد خبر 6095126

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه