Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@10:57:00 GMT

علیرضا تابش با نمایندگان سه نهاد دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۱۵۸۷

به گزارش پارس نیوز،

 علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با مهدی رضا نماینده اداره کل همکاری‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، امیرحسین علم الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» و اتو گراف رایزن فرهنگی آلمان روز یکشنبه 7 آبان سال جاری در محل خانه هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا تابش در این دیدار که به طور مشترک برگزار شد، ضمن تایید نقش نظارتی و هماهنگ کننده سازمان از مجموعه فعالیت‌ها و تعامل های همکاری‌های موثر بنیاد سینمایی فارابی و سازمان فرهنگ و ارتباطات و رایزنی‌های فرهنگی قدردانی و به نقش موثر این همکاری‌ها بر بالندگی صنعت سینمای کشور در خارج از کشور تاکید کرد.

مهدی رضا رییس اداره سمعی و بصری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در توضیحاتی به بیان وظایف اداره کل همکاری‌های فرهنگی و هنری در هماهنگی و نظارت در برگزاری هفته‌های فیلم کشورهای خارجی پرداخت.

وی همچنین دعوت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره حضور مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی برای شرکت در هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و دیدار و ملاقات با مسئولان سینمایی این کشور را عنوان کرد که با موافقت علیرضا تابش همراه بود.

مهدی رضا در ادامه با اشاره به نقش محوری و نظارتی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اطلاع‌رسانی به موقع در برگزاری جشنواره‌های موسیقی و فیلم و تئاتر را یکی از ملزومات اساسی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر و 2 سویه عنوان کرد.

وی همچنین به بخشی از برنامه‌های متنوع و ارزشمند رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان پرداخت و گراف نیز ضمن تبریک به مسئولان فرهنگی سازمان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین را فردی خوش فکر و پرمحتوا از حیث فرهنگی و هنری عنوان کرد.

پس از پیگیری و مذاکره محمدعلی کیانی از سازمان فرهنگ و ارتباطات با مدیریت سینمای «هنر و تجربه» مبنی بر ضرورت انجام هماهنگی‌های لازم و رعایت مقررات قانونی در برگزاری هفته‌های فیلم کشورهای خارجی در ایران با نظارت سازمان فرهنگ و ارتباطات مهدی رضا به نمایندگی از سوی مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و هنری در این جلسه حضور داشت.

اتو گراف رایزن فرهنگی سفارت آلمان در ایران نیز در این دیدار به برنامه‌ سفارت آلمان برای گسترش مناسبات هنری در بخش موسیقی و تئاتر اشاره و حضور موفق گروه‌های نمایشی آلمان در ادوار گذشته و جشنواره بین المللی فیلم و تئاتر فجر را به عنوان نمونه‌ای از این توجه مطرح کرد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا به سر می‌برد، با وزیر امور خارجه مصر دیدار کرد.

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در رأس هیأتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشور‌های اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا