Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:10:08 GMT

خیاط کر و لال حادثه قتل را تحریر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۳۴۹۹

خیاط کرولال که اذیت های همکارش او را به ستوه آورده بود با وی درگیر شد و در حادثه ای ناخواسته او را به کام مرگ کشاند. به گزارش جوان، عصر روز چهارشنبه 10 آبان ماه قاضي دشتبان بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك مرد جواني در بيمارستان لقمان با خبر و راهي محل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم جنايي در بيمارستان با جسد مرد جواني به نام كيوان روبه‌رو شد كه بر اثر اصابت سرش با جسم سختي به كام مرگ رفته بود.  نخستين بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده كارگر كارگاه دوزندگي در حوالي بازار است كه شامگاه سه‌شنبه پيكر نيمه جانش از سوي همكارانش به بيمارستان منتقل مي‌شود. در حالي كه همكاران كيوان مدعي بودند وي بر اثر سر خوردن پايش از روي پله‌ها به پايين سقوط كرده و يك روز بعد در بيمارستان فوت كرده است اما بررسي‌هاي مأموران حكايت از اين داشت که مرد فوت شده با يكي از كارگران دوزندگي به نام بهادر كه كر و لال است از قبل اختلاف داشته و چند باري هم با هم درگير شده‌اند،بنابراين مأموران در گام بعدي از همكاران كيوان تحقيق كردند.  يكي از كارگران كه پيكر نيمه‌جان كيوان را به بيمارستان منتقل كرده بود، گفت: كيوان مدتي قبل از شهرستان براي كار به تهران آمد و در اين دوزندگي مشغول كار شد. او با كسي اختلاف نداشت تا اينكه يك ماه قبل بهادر كه اهل يكي از شهرستان‌هاي غربي كشور است براي كار به تهران آمد و در كارگاه ما شروع به كار كرد.
بهادر كر و لال بود و به گفته خودش در تهران كار مي‌كرد و براي خواهر و مادرش در شهرستان پول مي‌فرستاد. او مرد خوبي بود و با كسي كاري نداشت اما مدتي قبل كيوان او را مسخره كرده بود كه با هم درگير شدند. پس از اين موضوع آنها چند باري با هم مشاجره لفظي داشتند تا اينكه شب حادثه ما با پيكر نيمه جان و بي‌هوش كيوان داخل كارگاه روبه‌رو شديم. ما همگي فكر كرديم كيوان پايش سر خورده و از روي پله به پايين سقوط كرده و بي‌هوش شده و حتي موضوع حادثه را از بهادر هم سؤال كرديم اما او گفت خبر ندارد، پس از آن او را به بيمارستان رسانديم كه متأسفانه فوت كرد.

پس از تحقيقات ميداني، تيم جنايي براي مشخص شدن علت حادثه فيلم دوربين مداربسته كارگاه دوزندگي را مورد بازبيني قرار داد. تصاوير ثبت شده در فيلم دوربين مداربسته نشان داد لحظه حادثه كيوان و بهادر با هم درگير مي‌شوند كه بهادر وي را به پايين هل مي‌دهد و كيوان هم حدود شش تا هفت پله به پايين سقوط مي‌كند و در نهايت پس از اصابت سرش به پله‌ها بي‌هوش مي‌شود.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و براي مشخص شدن علت اصلي مرگ، مأموران بهادر را به اتهام قتل بازداشت كردند.  متهم كه قادر به حرف زدن نبود با اظهار پشيماني از حادثه در شرح ماجرا نوشت: يك ماه قبل از شهرستان به تهران آمدم تا خرجي مادر و خواهرم را تأمين كنم. من در كارگاه دوزندگي مشغول كار شدم كه كيوان هم از قبل آنجا كار مي‌كرد. از آنجا كه من كر و لال هستم، متوجه شدم كيوان چند بار اداي مرا پيش ديگر همكارانم درآورده است، بنابراین خيلي عصباني شدم. شب حادثه ما دو نفر با هم درگير شديم كه عصباني شدم و او را هل دادم كه به پايين پله‌ها سقوط كرد. الان هم پشيمانم و نگران مادر و خواهرم هستم كه خرج زندگي‌شان را من تأمين مي‌كردم.  متهم در پايان براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي دشتبان در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی