Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اخبار حوادث سیزدهم آبان ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.(تکمیل می شود...)

- تصادف

واژگونی اتوبوس حامل زائرین ایرانی در نزدیکی مهران
یک کشته براثر واژگونی پراید در محور بیرجند - خوسف
تصادف مرگبار با ۶ کشته و مصدوم
برخورد پژو- ال 90 و پراید    
 - آدم ربایی 
نقشه شوم سه جوان برای مسافرکشی نزدیکی بهشت زهرا
-دستگیری 
دستگیری 2 نفر جاعل ویزا در مهران

دستگیری مجرم سابقه دار
دستگیری زن و شوهر معتاد 
 - مواد مخدر
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس
کشف ۲ محموله مواد مخدر در آستارا
- محیط زیست 
صید ماهی 205 کیلوگرمی
دستگیری ۴ شکارچی متخلف در بوکان
- امداد و نجات 
نجات یک دختر ۱۸ ساله از خودکشی+ عکس و فیلم
 - قتل 
کشف راز قتل شکارچی لاهیجانی
 - ملاقات پس از 25 سال
عواطف هندی و ملاقاتی پس از ۲۵ سال
-قاچاق
انهدام باند قاچاق سلاح در عنبرآباد + مصاحبه
 قاچاق انسان بازهم حادثه آفرید
-گروگانگیری
دستگیری عاملان گروگانگیری نوجوان ۱۲ ساله در مشهد

- تصادف

واژگونی اتوبوس حامل زائرین ایرانی در نزدیکی مهران

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران به نجف در فاصله ١٠ کیلومتری مرز مهران، ٣٠ نفر از زائران مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲۲ نفر از مصدومان توسط اورژانس به بیمارستانی در مهران منتقل شده اند. بالگردهای اورژانس هم جهت اعزام مصدومین بدحال احتمالی به مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند.
تعدادی از مصدومان قطع عضو شده‌اند.

 

یک کشته براثر واژگونی پراید در محور بیرجند - خوسف
واژگونی یک دستگاه سواری پراید در جاده بیرجند - خوسف یک کشته برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۲۲ پنج شنبه شب بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۲۳ جاده خوسف- بیرجند سرنشین ۱۱ ساله خودرو مصدوم و به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شد که به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.
سرهنگ رضایی علت این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو عنوان کرد.

 

تصادف مرگبار با ۶ کشته و مصدوم
رییس پلیس راه استان کرمانشاه: در این حادثه که ساعت ۱۷ امروز(جمعه) رخ داد یک دستگاه خودرو پژو آردی در کیلومتر پنج جاده هرسین به دلیل ترکیدن لاستیک جلو به چپ منحرف شد و با یک دستگاه زانتیا برخورد کرد.
در این حادثه سه سرنشین خودرو پژو که اعضای یک خانواده بودند و راننده خودرو زانتیا در دم جان باختند و ۲ سرنشین خودرو زانتیا نیز به شدت مصدوم شدند.
مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند.

 

برخورد پژو- ال 90 و پراید    

برخورد شدید سه دستگاه خودرو پرشیا ، ال ۹۰ و پژو در محور ارومیه مهاباد
این حادثه تا کنون ۲ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشته است.

 

 - آدم ربایی 

نقشه شوم سه جوان برای مسافرکشی نزدیکی بهشت زهرا
سه پسر جوان زمانی که دیدند نمی‌توانند کرایه خودروی دربستی را پرداخت کنند، به سرقت و آدم‌ربایی دست زدند. آنها راننده را زخمی و دست بسته در نزدیکی بهشت‌زهرا رها کردند.
متهمان پس از دستگیری، لب به اعتراف گشودند، که تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

 

 

-دستگیری 

دستگیری 2 نفر جاعل ویزا در مهران
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام: در مرز مهران اخذ ویزا وجود ندارد و افرادی که فاقد مدارک قانونی هستند به مرکز استان و شهر ایلام مراجعه کنند.
شب گذشته ۲ نفر جای ویزا که با وعده های دروغین مردم را در شهر مهران فریب می دادند دستگیر و با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

دستگیری مجرم سابقه دار

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد :  مجرم سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی که به اتهام جرایم ارتکابی محکوم و به زندان محکوم شده بود ، با شلیک کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار زمین گیر و دستگیر شد .
در ادامه اجرای طرح پلیس آگاهی تهران بزرگ در شناسایی و دستگیری مجرمین تحت تعقیب ، متهمی که با وجود دستور ایست پلیس و شلیک چندین تیرهوایی متهم همچنان به فرار خود ادامه می داد از ناحیه مچ پا مورد هدف دقیق گلوله کارآگاهان قرار گرفت و دستگیر شد

 

دستگیری زن و شوهر معتاد 

زن و شوهر معتادی که به روش های مختلف نیسان‌دزدی می‌کردند، در تهران دستگیر شدند.

 

 - مواد مخدر

 کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر جاسازی شده در یک اتوبوس در جاده حسن آباد قم خبر داد.

 

کشف ۲ محموله مواد مخدر در آستارا
۳۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان آستارا کشف و ضبط شد.
کشف ۲ محموله مواد مخدر در آستارابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان فرمانده انتظامی آستارا امروز گفت:: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودروی سواری مزدا ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند. سرهنگ رسول عزیزی اضافه کرد: راننده ۴۸ ساله خودرو که محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های شرقی کشور به گیلان حمل کرده بود و قصد داشت در آستارا و شهرستان‌های همجوار توزیع کند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد. وی همچنین از کشف محموله دیگری از مواد مخدر سنتی در آستارا خبر داد و گفت:: ۵ کیلوگرم تریاک هم امروز در بازرسی از یک خانه کشف شد. فرمانده انتظامی آستارا اعلام کرد: متهم ۴۷ ساله آستارایی به مقامات قضایی تحویل داده شد. سرهنگ رسول عزیزی از شهروندان خواست برای ارتقاء امنیت و آرامش جامعه در صورت مشاهد هر گونه موارد مشکوک به تولید و توزیع مواد مخدر مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

- محیط زیست 

صید ماهی 205 کیلوگرمی

صید فیل ماهی 205 کیلوگرمی در سواحل بندر کیاشهر در شرق استان گیلان

 

دستگیری ۴ شکارچی متخلف در بوکان
۴ شکارچی خرگوش در یوکان به دام ماموران انتظامی افتادند.
سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی رئیس پلیس شهر بوکان از برخورد قاطع تیم‌های دستگیری ۴ شکارچی متخلف در بوکانعملیاتی انتظامی با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و گفت: ۴ نفر شکارچی غیر مجاز که در ساعات اولیه امروز در حوالی روستای اوچتپه، ۱۰ رأس خرگوش را شکار کرده بودند، توسط تیم‌های عملیاتی انتظامی شهرستان دستگیر و از آنان تعدادی آلات و ادوات شکار و یک دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شد.

  

- امداد و نجات 

نجات یک دختر ۱۸ ساله از خودکشی+ عکس و فیلم
با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی سمنان، دختر ۱۸ ساله‌ای که قصد خودکشی داشت، موفق نشد اقدام خود را عملی کند.
سرهنگ میر احمدی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت:: این دختر جوان دقایقی پیش قصد داشت خود را از برج ققنوس واقع در میدان امام علی (ع) سمنان پایین بیندازد که با حضور پلیس راهور و ماموران آتش نشانی موفق نشد اقدام خود را عملی کند.
به گفته وی، این دختر جوان دارای مشکلات روحی و روانی است و خود را از غرفه خانه و کاشانه به پشت بام برج ققنوس رسانده بود تا خودکشی کند.
سرهنگ میر احمدی گفت: این دختر هم اکنون به بیمارستان منتقل شده و انگیزه او از این اقدام در دست بررسی است.

 

دانلود دانلود

 

 - قتل 

کشف راز قتل شکارچی لاهیجانی
قاتل، اشتباهی شکارچی را مورد اصابت گلوله قرار داد.
فرمانده انتظامی لاهیجان از برملا شدن راز کشته شدن شکارچی لاهیجانی و دستگیری قاتل خبر داد.
سرهنگ قاسمی افزود: در پی کشف جسد مردی شکارچی در شالیزار‌های اطراف لاهیجان در اواخر مهر امسال، مضنون اصلی پرونده این قتل مردی ۴۰ ساله شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: قاتل اعتراف کرد همراه با پسر ۱۹ ساله خود و مقتول ۳۹ ساله برای شکار به شالیزار‌های اطراف لاهیجان رفته بودند که هنگام شکار با شلیک اشتباهی تفنگ شکاری سرپر خود، دوستش کشته شد.

 - ملاقات پس از 25 سال

عواطف هندی و ملاقاتی پس از ۲۵ سال
زوج پزشک هندی برای دیدن همکاران خود پس از ۲۵ سال به میاندوآب برگشتند.
خانم دکتر اشارانی متخصص زنان و زایمان و همسرشان دکتر هارنات به همراه عواطف هندی و ملاقاتی پس از ۲۵ سال پسرشان از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ در بیمارستان عباسی میاندوآب مشغول خدمت بودند و حال پس از گذشت نزدیک به ۲۵ سال برای دیدن همکاران سابقشان به میاندوآب آمدند.
دکتر اشارانی و همسرشان در حال حاضر مدیریت یک بیمارستان ۵۰ تخت خوابی را در حیدرآباد هندوستان بر عهده دارند.

 

 

-قاچاق

انهدام باند قاچاق سلاح در عنبرآباد + مصاحبه

باند بزرگ قاچاقچیان سلاح و مهمات در مناطق صعب العبور شهرستان عنبرآباد متلاشی شد.
فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: این باند در روستا‌ها و مناطق صعب العبور خرید و فروش سلاح و مهمات انجام می‌داد که طی عملیاتی چهار نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.سرهنگ بیدشکی افزود: همچنین مقادیری سلاح و مهمات از اعضای این باند کشف شد و ضبط شد.

وی گفت: این باند قاچاقچی سلاح سوابقی از جمله ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت، زورگیری و تیراندازی ایزایی در عنبرآباد را در پرونده خود داشتند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی این شهرستان شد.

دانلود

دانلود

قاچاق انسان بازهم حادثه آفرید
براثر واژگونی سواری سمند حامل اتباع غیرمجاز در محور دلگان به زهکلوت سه نفر جان باختند.
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرگفت: در این حادثه که ظهر امروزرخ داد شش نفر دیگر هم مصدوم شدند.
ناصح افزود: مصدومین با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.

 -گروگانگیری

دستگیری عاملان گروگانگیری نوجوان ۱۲ ساله در مشهد

با دستگیری عوامل این آدم‌ربایی در مشهد، بندرعباس و ایرانشهر، نوجوان ۱۲ ساله نیز از چنگ آدم ربایان رها شد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی دقایقی پیش اعلام کرد: سه مرد که دستگیری عاملان گروگانگیری نوجوان ۱۲ ساله در مشهدپسربچه ۱۲ ساله‌ای را از مسیر مدرسه در منطقه خواجه ربیع مشهد ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده بودند، با تلاش نیرو‌های پلیس دستگیر شدند. سردار قادر کریمی افزود: گروگان گیران در تماس‌های خود از مادر کودک تقاضای ۴۵۰ میلیون تومان پول نقد کرده بودند.

وی افزود: با دستگیری عوامل این آدم‌ربایی در مشهد، بندرعباس و ایرانشهر، نوجوان ۱۲ ساله نیز که به روستای مسکوتان از توابع ایرانشهر انتقال یافته بود از چنگ آدم ربایان رها شد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 6097241

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت