Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- مسئول واحد نظارت و ارزیابی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ۷۲۷ مورد بازدید نظارتی در شش ماه نخست سال جاری از اورژانس اصفهان انجام شده است.

عباس باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شیوه جدید نظارت نامحسوس، با اجرای سناریوی از قبل تدوین شده نسبت به استفاده از بیمارنمای توجیه شده در صحنه حادثه و مستندسازی، نظارت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال ۷۲۷ مورد بازدید نظارتی محسوس و نامحسوس در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان انجام شده است.

مسئول واحد نظارت و ارزیابی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: ۲۵۵ مورد از این بازدیدها، نظارت بر آمادگی و استقرار واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی در طرح امداد نوروزی امسال و ۲۰۵ مورد بازدید محسوس از پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی است.

وی گفت: ۱۷۸ نظارت محسوس بر نحوه انتقال و تحویل بیمار به مراکز درمانی، ۴۸ مورد بازدید محسوس از مراکز فرماندهی عملیات شهرستان‌های استان (اتاق‌های فرمان)، ۲۳ بازدید نامحسوس در صحنه حادثه و ۱۸ بازدید نامحسوس شبانه از سرعت عمل و میزان آمادگی پرسنل برای شروع ماموریت بوده است.

باقری تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این نظارت‌ها از جنبه های مختلف شامل آمبولانس، تجهیزات تخصصی، مهارت‌های علمی و تخصصی پرسنل و تجهیزات رفاهی و اداری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مستندسازی نظارت نامحسوس بر عملکرد پرسنل در صحنه حادثه با محدودیت‌هایی مواجه بود، لذا تیم نظارتی در شیوه جدید نظارت نامحسوس، با اجرای سناریوی از قبل تدوین شده نسبت به استفاده از بیمارنمای توجیه شده در نظارت‌های نامحسوس در صحنه حادثه و مستندسازی آن اقدام کرد.

مسئول واحد نظارت و ارزیابی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تیم نظارتی فوریت‌های پزشکی از کارشناس ناظر، کارشناس تجهیزات پزشکی و کارشناس امور فنی آمبولانس‌ها تشکیل شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد