Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی یک‌روزه «سامانه پایش برنامه استراتژیک استان بوشهر» با حضور کارشناسان حوزه برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، علی کدخدایی مدیر و کارشناس پایش و برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در کارگاه آموزشی سامانه پایش برنامه استراتژیک که به همت حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر برگزار شده بود با بیان اینکه تصمیم گیری مؤثر و مفید در مواجهه با تغییرات مداوم پیرامون سازمان ها و نهادها، دغدغه بسیاری از مدیران است، اظهار کرد: «یک ابزار کمکی در پیاده سازی برنامه های استراتژیک، ایجاد نظامی یکپارچه است که بر مبنای آن برنامه های همه حوزه ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کدخدایی با بیان اینکه طراحی و راه اندازی سامانه پایش برنامه استراتژیک قریب به یکسال به طول انجامید، تشریح کرد: «با این سامانه واحدهای دانشگاهی می توانند فعالیت ها و اقدامات خود را مطابق با برنامه راهبردی ارزیابی کنند.»

وی ادامه داد: «همه استان ها می توانند پس از ورود اطلاعات اولیه، واحدها و مراکز آموزشی خود را در خصوص برنامه راهبردی، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و میزان هدایت فعالیت ها را از سوی برنامه مشخص کنند.»

به گزارش آنا، دکتر اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزون بر بازدید از این کارگاه با توجه به فعالیت های روزافزون کمی و کیفی دانشگاه ها، خواستار تفکیک و تخصصی کردن امور به منظور هماهنگی بهتر و بیشتر حوزه های معاونتی دانشگاه شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی