Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو شریفی در گفتگو با امتداد نیوز اظهار داشت: مسابقات کاراته لیگ دختران کشور در رده‌های سنی پایه در حالی در تهران برگزار شد که تیم کاراته ایثار قم در رده‌های سنی پایه شامل خردسالان و نونهالان پس از سال‌ها به مرحله بعد و جمع ۸ تیم برتر کشور صعود کرد.

وی افزود: تیم کاراته ایثار قم در رده سنی نونهالان در اولین دیدار خود روز شنبه برابر تیم باشگاه آهو ۷ بر ۶ پیروز شد و در دور دوم در مقابل تیم قدرتمند باشگاه اسدی‌فر ۱۰ بر یک شکست خورد اما در دور سوم به دلیل برخورد با قرعه استراحت روی تاتامی نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم کاراته ایثار قم گفت: در چهارمین و آخرین دور از مسابقات این مرحله، تیم ایثار قم به دیدار تیم هیئت کاراته استان سمنان رفت و موفق شد ۱۱ بر صفر این تیم را شکست دهد و با کسب این پیروزی جواز صعود به مرحله بعد را از آن خود کند.

شریفی بیان داشت: در رده سنی خردسالان نیز تیم کاراته ایثار قم ۱۱ بر صفر باشگاه ارغوان را از پیش رو برداشت اما در دور دوم ۱۰ بر یک برابر تیم شهر قدس مغلوب شد و سرانجام در دور سوم و پایانی ۱۰ بر یک برابر باشگاه مهر ایران به برتری رسید و با همین نتایج صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

وی عنوان کرد: تاکنون هیچ تیمی از  کاراته قم در مسابقات لیگ به این مرحله صعود نکرده است و این موضوع برای کاراته قم می‌تواند بسیار ارزشمند باشد به طوری که حفظ همین نسل در آینده به رشد کاراته بانوان قم در سطح ملی خواهد انجامید.

مربی تیم کاراته ایثار قم تصریح کرد: تیم کاراته ایثار قم بدون حامی مالی و با تلاش مربیان و هنر آموزان کاراته در لیگ شرکت می‌کند و امیدواریم سطح حمایت از کاراته بانوان در قم با همکاری هیئت کاراته استان قم و همبستگی باشگاه‌ها و مربیان کاراته قم در بخش بانوان رشد کند.

true برچسب ها : فدراسیون کاراته کاراته کاراته بانوان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد