Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازیگر پیشکسوت در خصوص آخرین فعالیت‌های بازیگری خود صحبت کرد و از بازی در فیلم سینمایی «درخت خرمالو» به کارگردانی محمدرضا خاکی خبر داد.

عزت‌الله رمضانی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی آنا از فعالیت‌های اخیر سینمایی و تلویزیونی خود صحبت کرد و گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «درخت خرمالو» به کارگردانی محمدرضا خاکی هستم که از جمعه هفته گذشته کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این فیلم با لادن مستوفی که نقش اول زن را ایفا می‌کند، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاد، علی انصاریان، مجید شهریاری و فقیه سلطانی همبازی هستم. «درخت خرمالو» را مهرنوش عبدی‌منفرد به نگارش درآورده و بیش از 80 درصد این فیلم در یک آپارتمان به عنوان لوکیشن ثابت، واقع در منطقه کاشانک تصویربرداری می‌شود.

*در «درخت خرمالو» ادای چاپلین و هیتلر را درمی‌آورم

این بازیگر در مورد نقش خود در فیلم «درخت خرمالو» توضیح داد: به نوعی همدم خانواده این فیلم محسوب می‌شوم که کنارشان بزرگ شده‌ام. شخصیتم طنزگونه است و به همین دلیل بنا به نظر کارگردان سبیل من را زدند که یک نوع سبیل چاپلینی و هیتلری برایم بگذارند چرا که کارکتر، در بخش‌هایی از فیلم ادای چاپلین و هیتلر را درمی‌آورد.

وی افزود: نقش من در این فیلم نقش دوم است و به همین دلیل می‌توانم با مسایل گوناگون شوخی کنم. هیچوقت شخصیت اول فیلم بخصوص اگر کارکتر آن جدی باشد، نمی‌تواند این اداها را درآورد چون فیلم را زیرسوال می‌برد و برای آن مشکل ایجاد می‌کند.

رمضانی‌فر گفت: یکسری اسامی از ارشاد برای کارکترهای این فیلم پیشنهاد شد مثل بسیم، کامران، بابک و ... که من نقش «بسیم» را ایفا می‌کنم.

*سریال «افسانه هزارپایان» هنوز در مرحله تصویربرداری است

بازیگر فیلم «کفش‌های میرزا نوروز» با اشاره به این که همزمان با «درخت خرمالو» در سریال «افسانه هزار پایان» نیز بازی می‌کند، توضیح داد: در حال تصویربرداری این سریال به کارگردانی شهاب عباسی و نویسندگی حسن وارسته هستیم، سه ماهی است که از تولید آن می‌گذرد، برای اینکه برای فیلم «درخت خرمالو» مجبور بودم سبیل‌هایم را بزنم و در «افسانه هزارپایان» باید سبیل داشته باشم؛ قرار بر این شد که گریمور سریال برایم سبیل ببافد.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله کاری که در زمانبندی آفیش‌های این سریال وجود دارد و گاها بیش از 20 روز من بیکار هستم، بازی در فیلم‌های سینمایی‌ دیگر را قبول کردم.

*سه سریال توقیفی دارم

بازیگر سریال «علی‌البدل» گفت: سه سریال توقیفی دارم که به دلایل مختلف اجازه پخش نمی‌گیرند. مجموعه «ناکجا کجا» به کارگردانی سپهر محمدی که یکسال برای آن زمان گذاشتیم اما تا امروز اجازه پخش نگرفته، سریال «پیرمردی» که آن‌هم پخش نشد و همچنین سریال «ماجراهای کرمان» که در کرمان بازی کردم و هنوز خبری از پخش آن نیست. در سرما و گرما کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم اما فیلم‌ها و سریال‌ها به راحتی توقیف می‌شوند و همه زحمت‌ها نادیده گرفته می‌شود.

*«دم سرد» به زودی اکران می‌شود

رمضانی‌فر که در فیلم سینمایی «دم سرد» ایفای نقش کرده، در مورد موفقیت‌های جهانی این فیلم بیان کرد: این فیلم در چندین جشنواره شرکت کرد و جایزه هم گرفت. الان هم کارگردان به دنبال پخش و اکران آن در ایران است که البته تلاش می‌کند، فیلم را به این دوره از جشنواره بفرستد.

وی افزود: قرار است در فیلم بعدی آقای رزیجی با عنوان «کمدی» نقش اصلی را ایفا کنم که این نقش خیلی پرجنب‌وجوش است. فیلم داستان 5 سالمند است که از سالمندان فرار می‌کنند و خانه مجردی می‌گیرند. هدف آقای رزیجی از ساخت این فیلم، این است که نشان دهد جمله «از ما گذشته» حرف درستی نیست و یکم انرژی برای انجام هر کاری کافی است که همت می‌طلبد. در تلاشیم که طی دو سه ماه آینده این فیلم را کلید بزنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie

ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: نمایندگان سفارتخانه‌های پاکستان، روسیه و فلیپین روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری با خدمه‌های خود در کشتی توقیفی «MCS Aries» در بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین عباس‌نژاد امروز (ششم اردیبهشت‌ماه)، با اعلام این خبر افزود: این اقدام با پیگیری سفارتخانه‌های مقیم در تهران و با درخواست اداره کنسولی وزارت خارجه انجام شده است.

وی ادامه داد: در این دیدار چندساعته «محمد صدیق» سرکنسول پاکستان در زاهدان، «دینیس نافیکوک» دبیر اول و «روسلان ایلما متیوف» رایزن بخش کنسولی سفارت روسیه و اسماعیل انصاری دبیر سوم سفارت فلیپین با خدمه‌های خود دیدار و به گفت‌وگو نشستند.

‌مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه بازگشت به وطن و تماس با خانواده مهم‌ترین خواسته‌های این خدمه‌ها است، گفت: حضور سفرا، رایزنان و نمایندگان این سفارتخانه‌ها بر روی کشتی یاد شده و دیدار و گفت‌وگو با خدمه‌های خود در راستای پایبندی جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق دریایی و تبعیت از کنوانسیون کار دریایی (MLC) درحال انجام است.

روز دوشنبه هفته جاری سر کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفی «MCS Aries» در بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.هفته گذشته نیز در راستای پایبندی جمهوری اسلامی ایران به منشور اخلاقی و انسانی و به منظور  حمایت از بانوان دریانورد یک بانوی دریانورد هندی این شناور توقیف شده پس از انجام فرآیند قانونی به کنسولگری هند تحویل داده شد.

 کشتی کانتینری به نام «MCS Aries» با پرچم کشور پرتغال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با انجام عملیات و تخلیه کارکنان روی عرشه کشتی توسط نیروهای دریایی سپاه توقیف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد