Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: برخی از واحد‌های بدون متقاضی در دست تعاونی‌ها و انبوه سازان است که باید وزارت تعاون راه حلی برای ان پیدا کنند.

جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره مسکن مهر فاقد متقاضی شهرهای زیر 25 هزارنفر جمعیت گفت: مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به چند دلیل متقاضی ندارند، واحدهایی که تقاضای خرید دارند اما متقاضیان در تامین آورده مشکل دارند و برخی واحدها نیز بدلیل نبود خدماتی چون راه دسترسی ،اب و برق و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. فاقد متقاضی هستند.
وی افزود: مسکن حمایتی، اجتماعی طرح دولت است که به بخشی از مسکن مهر کمک می کند تا مورد بهره برداری قرار گیرد همچنین اگر تقاضا برای مسکن مهر فاقد متقاضی وجود داشته باشد تا 7 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند.
حق شناس با اشاره به اینکه درشهرهای زیر 25 هزار نفرجمعیت ،حدود 850 شهر از شهرهای کوچک دراختیار بنیاد مسکن است ادامه داد: 347 هزار واحد مسکونی مسکن مهر را آغاز کردیم و در حال حاضر بالغ بر 313 هزار واحد به اتمام رسیده و نزدیک به 300 هزار واحد از این واحدهای مسکونی سند اعیانی دریافت کردند .
وی با اشاره به اینکه باید خدمات همپای ساخت واحدها پیش برود ادامه داد: برخی واحد های مسکن مهر در بخش تامین خدمات مانند سیستم فاضلات ، آب و برق و ... مشکلاتی دارد که اگر برطرف شود به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد