Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ساعتی پیش راهپیمایی بزرگ «روز ملی استکبارستیزی» در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ از ساعتی پیش راهپیمایی بزرگ «روز ملی استکبارستیزی» در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان در حالی که پلاکاردهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» در دست داشتند،  یک صدا با سر دادن شعارهای «وحشت دشمن از ما نشان اقتدار است/تهدید کردن با تحریم، شیوه ابلهان است»، «ما ذوالفقار حیدریم/فدائیان رهبریم» و «در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد/آمریکای جهانخوار این را باید بداند» خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ و هم پیمانانش به نمایش گذاشته و حماسه‌ای دیگر را از روحیه استکبارستیزی و آرمان‌خواهی ملت ایران خلق کردند.

امروز مسئولان و اقشار مختلف مردمی در 62 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی دوشادوش دیگر مردم کشور آمده‌اند تا فریاد زنند هرگر به دشمن اعتماد نکرده و نخواهند کرد و همواره آماده مقابله با هرگونه ظلم و تجاوز هستند و دست از استقلال و آزادی بر نخواهند کشید.

اراک:

غیرت انقلابی مردم اراک در مبارزه با استکبار+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛مردم غیور و انقلابی اراک همزمان با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پشتیبانی خود از نظام و ولایت و انزجارشان از استکبار را به ثبت رساندند.

امروز مسئولان و اقشار مختلف مردمی در ۶۲ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی دوشادوش دیگر مردم کشور آمده‌اند تا فریاد زنند هرگر به دشمن اعتماد نکرده و نخواهند کرد و همواره آماده مقابله با هرگونه ظلم و تجاوز هستند و دست از استقلال و آزادی بر نخواهند کشید.

اوج فهم سیاسی ملت ایران در جریان تسخیر لانه جاسوسی/برجام بدعهدی آمریکا را به جهان ثابت کرد

به گزارش دیار آفتاب؛ سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در راهپیمایی 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی در شهر اراک گفت: در سال 57 ملت ایران با رهبری داهیانه، انقلابی و مردمی امام راحل، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سرانجام توانست با قدرت اهریمنی آمریکا و همه قدرت های آن زمان، رژیم تا دندان مسلح پهلوی را سرنگون کند و برای تاریخ معاصر ایران پیروزی به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی ایران؛ بزرگترین معجزه قرن بیستم

وی با اشاره سخنان مورخان جهان گفت: طبق اذعان تاریخ نویسان جهان، انقلاب اسلامی ایران جزء سه رویداد بزرگ تاریخی قرن 20 بوده است. در این انقلاب مردم ایران با رهبری فقیهی عالیقدر توانستند قدرت اهریمنی بزرگ را شکست دهند که این امر بزرگترین معجزه قرن 20 محسوب می شود.

استاندار مرکزی  اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا با همه توان درصدد شکست انقلاب برآمد و سفارت آمریکا و لانه جاسوسی او در ایران مرکز این دسیسه ها بود.

 

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، نشان از شعور و فهم سیاسی جوانان

آقازاده بیان کرد: 13 آبان 58 دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در سالروز کشتار دانش آموزان در 13 آبان سال 57 و همچنین مصادف با سالروز تبعید امام خمینی(ره) به عراق، وارد لانه جاسوسی شدند و آن را تصرف و تسخیر کردند که این اتفاق از معجزات انقلاب بود و به تعبیر امام این حرکت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود که نشان از شعور و فهم بالای سیاسی مردم داشت.

وی تصریح کرد: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که تمام سرمایه خود را در خطر دید نقشه جنگ علیه ایران را به کمک صدام و اسرائیل کشید و در طی این 8 سال تجاوز نیز تمام دنیا به عامل استکبار کمک کردند.

استاندار مرکزی با اشاره به شهادت 220 هزار شهید از جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: در این دوران 8 ساله بیش از یک میلیون نفر ایثارگر و جانباز تقدیم انقلاب شد اما بنابر بیانات امام راحل این تجاوز در عزم و اراده راسخ مردم ایران هیچ خللی ایجاد نکرد.

تحریم و تهاجم فرهنگی؛ دو ابزار آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی

آقازاده بیان کرد: آمریکا در سال های پس از جنگ نیز با تمام توان با تحریم و تهاجم فرهنگی علیه جوانان این مرز و بوم جنگیده است اما به مدد الهی این اقدامات خصمانه نتوانست خللی ایجاد کند. اگرچه در رسیدن به آرمان هایمان تاخیر ایجاد کرد اما در اراده این مردم هیچ تاثیر نگذاشته است.

وی ادامه داد: امروز بعد از 4 دهه شاهدیم که هر زمان سخن از استکبارستیزی به میان می آید مرد و زن، پیر و جوان برای مقابله با دشمن واحد متحد می شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به پیام ملت ایران در روز 13 آبان گفت: آمریکا بداند که تا صد سال آینده و در نسل های آینده این کشور چنانچه خطایی از شما رخ دهد و کوچک ترین چشم داشتی به انقلاب اسلامی داشته باشید این مردم و جوانان انقلابی تا صدها سال آینده نیز فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.

آقازاده با بیان اینکه امروز شاهد بدعهدی های آمریکا هستیم، افزود: چراکه در قراردادی که خود او نیز امضا کرده است کارشکنی می کند. برای ملت ایران در طول 40 سال گذشته بدعهدی آمریکا ثابت شده بود ولی با برجام، منش استکباری آمریکا برای سایر کشورهای 5+1 نیز اثبات شد.

وی بیان کرد: امروز مثل روز برای تمام دنیا روشن است که آمریکا هیچ تعهدی به سخن و امضای خود ندارد.

برجام، باشد یا نباشد؛ پیروزی از آنِ ملت ایران است

استاندار مرکزی اظهار کرد: اگرچه برجام در دو سال گذشته روزنه و دروازه های بسیار خوبی را برای ایران گشوده است اما چه برجام باشد یا نباشد، پیروزی از آن ملت ایران است.

آقازاده خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هرچه زورگو و قدرت استکباری در رأس آن آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با قدرت انقلابی و اسلامی ملت های مسلمان سرنگون و نابود شود.

پرچم آمریکا در آتش خشم مردم استکبار ستیز اراک سوخت

محلات:

خروش ضداستکباری مردم محلات از دریچه دوربین

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل ازپایگاه خبری صبح محلات؛ راهپیمایی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور مردم محلات برگزار شد.

 دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان محلات صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور در خیابان‌ها با مشت‌های گره کرده شعار "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر مستکبر سر دادند.

 

 

 

 

امام جمعه محلات:

نقش محوری دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری صبح محلات حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات در گفتگو با خبرنگار صبح محلات گفت:روز ١٣آبان یادآور حرکت انقلابی امام(ره) علیه استبداد رژیم پهلوی وابسته به آمریکا و شهادت دانش آموزان در مبارزه با استکبار به دست رژیم پهلوی و همچنین یادآور تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام بود که امام(ره)آنرا انقلاب دوم نامیدند.

آمریکا مصداق بارز استکبار جهانی

وی اظهار کرد:امروز باید در برابر استکباری که در رفتار خصمانه و اقدامات مستکبرانه آمریکا تجلی پیدا کرده مقاوم و استوار ایستاد.

ربانی افزود:مصداق بارز استکبار جهانی، آمریکای جهانخوار وظالم است که اقدامات خصمانه او در برابر ملت ایران،جبهه مقاومت و کشورهای دیگر نشان از خوی استکباری آمریکا دارد.

دانش آموزان یکی از ارکان اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران/آمریکا؛ دشمن اصلی ملت ایران و دیگر ملتهای مظلوم جهان

امام جمعه محلات دانش آموزان را یکی از ارکان اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت خودجوش مردمی دانست و گفت:بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانش آموزان که آینده سازان ایران هستند باید در دشمن شناسی به این نکته مهم عنایت و توجه داشته باشند که دشمن اصلی ملت ایران و ملتهای مظلوم جهان، آمریکاست.

دانش آموزان نقش خود را در مبارزه با استکبار ایفا کنند/حمایت دانش آموزان از انقلاب و حرکت انقلابی امام خمینی(ره)

وی ادامه داد:دانش آموزان همانطوری که در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ها و تظاهرات علیه شاه و رژیم پهلوی به حمایت از انقلاب و حرکت امام خمینی برخاستند،امروز هم باید در مبارزه با استکبار جهانی وظیفه و نقش اصلی خود را به خوبی ایفا کنند.

دانش آموزان و دانشجویان با حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در برابر آمریکا بایستند

امام جمعه محلات در پایان از دانشجویان و دانش آموزان خواست با حفظ روحیه جهادی،بسیجی و انقلابی خود در برابر اقدامات خصمانه آمریکا مقاوم و استوار بایستند تا آینده روشنی را برای ملتهای مظلوم جهان و بویژه ملت مسلمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

دلیجان:

پاسخ قاطع ملت ایران در 13 آبان به زیاده خواهی های استکبار جهانی 

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پیام دلیجان؛ 13 آبان یادآور حوادث مهمی از جمله تبعید حضرت امام راحل در سال 1343 از قم به ترکیه، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان انقلابی بدست سفاکان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان انقلابی است.

زنده نگه‌داشتن وقایع 13 آبان در راستای فرهنگ استکبارستیزی رسالت همگانی است که راهپیمایی 13 آبان با حضور فعال مردم در جای جای شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.

مردم همیشه در صحنه دلیجان در یوم‌الله 13 آبان هم‌صدا با ملت ایران و تمامی مظلومان و ستمدیدگان جهان با فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل همچنان پیکره فرسوده و از هم گسیخته استعمارگران جهانی را به لرزه در می‌آورند.

مردم دلیجان با حضور پرشور خودشان در مراسم راهپیمایی روزملی مبارزه بااستکبارجهانی که از ساعت 10:30 از میدان بسیج، خیابان شهیدبهشتی، خیابان طالقانی به سمت مسجدجامع دلیجان برگزار می شود نشان می‌دهند که پای این انقلاب ایستاده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر از هر سال سر می‌دهند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

۱۳ آبان؛ نماد ضد استکباری و استعماری انقلاب اسلامی

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ آبان را روز نماد ضد استکباری و استعماری انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز یادآور سه اتفاق مهم و تاریخ ساز در انقلاب اسلامی است، و تبعید حضرت امام(ره) آغازگر نهضت و خروش ملت ایران در برابر کفر و ستم بود.

سلیمی اضافه کرد: ۱۳ آبان نشان داد که دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان ایران همانند سایر افراد توانمند قدرت تحلیل دارند و مسائل را به درستی رصد می‌کنند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان به تعبیر امام(ره) یوم الله است، اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی است که قدرت خداوند به وسیله مردم کشور تجلی پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال ملت ایران پرشورتر از گذشته در مراسم ۱۳ آبان حضور خواهند داشت، گفت: حضور مردم ثابت خواهد کرد که یاوه گویی های ترامپ در اراده ملت ایران تزلزلی ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه دلیجان:

مردم در ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی خواهند داد

 امام جمعه دلیجان به یوم الله ۱۳ آبان ماه اشاره کرد و گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش ‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم در روز  ۱۳ آبان است که باعث شد این روز به عنوان روزی مهم در تاریخ کشور ثبت شود.

کرامتی با تاکید بر اینکه در تمامی این رویدادها آمریکا نقش مهمی داشته است، گفت: به همین خاطر این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ایران ثبت شده است.

امام جمعه دلیجان به استقامت و پایداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: ملت ایران امروز الگویی برای کشورهای دنیا به منظور مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: انشاالله مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم ۱۳ آبان جواب کوبنده ای را به استکبار جهانی خواهند داد.

 

سرپرست شهرداری دلیجان:

مردم در 13 آبان پاسخی قاطع به زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهند داد

محمد عزیزی سرپرست شهرداری دلیجان گفت: مردم دلیجان امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، پاسخی قاطع به زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهند داد.

عزیزی استکبار‌ستیزی را وظیفه دینی همگان و یکی از بارزترین ویژگی‌ها و آرمان‌ غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی و محکمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی ادامه داد: عمل به این تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی، بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزّت و شرف روز افزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی داشته و خواهد داشت.

سرپرست شهرداری دلیجان با تاکید بر اینکه با تشدیدکینه‌توزی‌های سردمداران پلید آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی در هفته‌های اخیر، از اهمیت خاصی برخورداراست افزود: مردم دلیجان با حضور در تظاهرات 13 آبان حماسه‌ای دیگری را با تجلّی غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری مرگ بر آمریکا به نمایش خواهند گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان

ملت ایران در ۱۳ آبان خشم و نفرت خود را از استکبارجهانی فریاد خواهند زد

حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: یکی از بزرگترین خصایص استکبار جهانی اتکای آن به عنصر تروریسم و بهره برداری از آن برای نیل به اهدافش است.

عظمتی اظهار کرد: شیطان بزرگ آمریکا در مصاف های متعددی که با انقلاب اسلامی داشته است بارها شکست خورده اما این موضوع نه تنها باعث یاس و ناامیدی آمریکا نگردیده بلکه خشمگینانه تر و غضبناک تر وارد مرحله ای دیگری از جنگ با انقلاب اسلامی شده که فوق العاده پیچیده تر بوده است.

وی ادامه داد: روز ۱۳ آبان در تقوم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده و این امر نشان دهنده ی اهمیت درس ها و عبرت های تاریخی مواجهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دلیجان افزود: معنای استکبار جهانی این است که دولت ها و قدرت هایی در دنیا هستند که نسبت به ملت های دیگر ، با برخورد استکباری و زورگویانه مواجه می شوند، ثروت آنها را می برند، در حکومت ها و سیاست های آنها دخالت می کنند و آنها را وسیله ای برای دستیابی به اهداف پلید خود قرار می دهند. 

عظمتی خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز ۱۳ آبان بار دیگر خشم و نفرت خود از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد و از سیاست های استثماری آن اعلام انزجار خواهند کرد.

کمیجان:

خوی استکباری آمریکا اصلاح شدنی نیست/به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد آرمان های انقلاب را خدشه دار کند

به گزارش دیار آفتاب؛ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است. این یک فرصت دیگر برای خروش مردم ایران و فریاد بر سر آمریکا است.

امام جمعه کمیجان «استکبار» را همانند انسانی دانست که اظهار بزرگی می کند و چیزی را که برای خودش روا نیست درخواست می کند.

منفعت طلبی؛ مبنای تمام ظلم ها

وی بیان کرد: در علوم اسلامی «استکبار» همواره با واژه های ظلم و طاغوت همراه است. امروزه در فرهنگ سیاسی دنیا واژه «استعمار» و «امپریالیسم» این مفهوم را می رساند.

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به ویژگی های استکبار گفت:مبنای تمام ظلم ها چیزی جز منفعت طلبی نیست و این موضوع در میان مستکبران در حد بالایی وجود دارد. تنها چیزی که برای آنها اهمیت دارد منافع مادی است.

وی افزود: مستکبران به خاطر در خطر افتادن این منافع نه تنها به کشورهای مظلوم ظلم می کنند بلکه از مردم و کشور و دوستان خود هم به سادگی عبور می کنند.

جهان خواری؛ مهم ترین ویژگی استکبار

امام جمعه کمیجان جهان خواری را یکی از مهم ترین ویژگی های استکبار دانست و بیان کرد: کسب سلطه جهانی، تصاحب ذخایر دنیا، به چنگ انداختن شریان حیات اقتصادی، عقب نگه داشتن مستضعفین و... همگی نمونه ی از جهان خواری مستکبران را نشان می دهد.

حجت الاسلام مقدسی پور به برجام و تحریم های جامع آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: در برجام ایران اسلامی باتوجه به رعایت اصل پایبندی به قرارداد ها به وظیفه خود عمل کرده است اما آمریکا با زورگویی و عهد شکنی از وظیفه خود سر باز زد.

۱۳ آبان؛ یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران/درس ها و عبرت ها

وی در ادامه افزود: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است. ۱۳ آبان سال ۴۳ با تصویب کاپیتولاسیون که حق قضاوت کنسولی به اتباع بیگانه داده شد؛ امام خمینی (ره) در نطقی تاریخی به رسوایی این اقدام ننگین پرداخت و آن را محکوم کرد.

حجت الاسلام مقدسی پور بیان کرد:  ۱۳ آبان سال های ۵۷ و ۵۸، دانشجویان،دانش آموزان و دیگر اقشار مردم در مقابل زور گویی و بی عدالتی آمریکا ایستادند که هرکدام از آنها حاوی درس ها و عبرت های ماندگاری است، که می تواند مسیر روشن انقلاب را برای ملت و سیاستمداران نظام هموار و راهگشای حرکت آنان در تقابل با نظام سلطه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی شود.

امام جمعه کمیجان گفت: عدم اعتماد به استکبار، عدم اطاعت و تبعیت از نظام سلطه و سیاست ها و برنامه های نظام سلطه درعرصه داخلی و بین المللی و همراهی مقتدرانه با نظام اسلامی تحت ولایت ولی فقیه، ایمان به بدعهدی های نظام سلطه؛ نمونه هایی از درس و عبرت های این سه واقعه مهم است.

به دشمنی تاریخی نظام سلطه علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران باید ایمان داشت

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که به صراحت به برائت از کفار سفارش کرده است، بیان کرد: به دشمنی تاریخی نظام سلطه علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران باید ایمان داشت. شاید در برخی از موارد در ارتباط با مستکبران انعطاف از خود نشان دادیم اما اهداف آنها در تمام تاریخ ثابت و تغییر ناپذیر است.

حجت الاسلام مقدسی پور بر ضرورت حضور هوشمندانه دانشمندان، نخبگان، اساتید و... در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی تاکید کرد.

خوی استکباری آمریکا اصلاح شدنی نیست

امام جمعه کمیجان با اشاره به اهداف مبارزه با استکبار جهانی، گفت: اصلاح رفتار مستکبران و نابودی آنها؛ یکی از اهداف مبارزه با استکبار است؛ اما اکنون اصلاح رفتار استکباری آمریکا برای ما مهم است که با توجه به خوی استکباری امریکا شدنی نیست. همان طور که در برجام دیدیم رفتار استکباری آمریکا به راحتی قابل تغییر نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: در جریان استکبار ستیزی چیزی که برای ما اهمیت ویژه ای دارد دفاع از منافع و نیل به حقوق اولیه کشور و حمایت از حقوق ملت های دیگر است.

قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست

حجت الاسلام مقدسی پور با تاکید بر افزایش قدرت دفاعی و موشکی ایران؛ بیان کرد: قدرت دفاعی کشور ما به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست و این موضوعی است که باید روی آن تاکید شود.

نگاه مسئولین ورسانه به راهپیمایی 13 آبان به عنوان فرصت باشد

امام جمعه کمیجان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: نگاه همه دستگاه ها و رسانه ها در روز ملی استکبار ستیزی و مراسم ۱۳ آبان به عنوان فرصت باشد. صدای واحد ملت و دولت ایران علیه آمریکا شنیده می شود.

وی در ادامه افزود: امسال باتوجه به حساسیت های مختلف در حوزه دفاعی کشور و شروع تحریم های جامع آمریکا علیه ایران، ضرورت حضور فراگیر و گسترده و متنوع مردم از تمامی اقشار و گروه های مختلف سیاسی اجتماعی در مقابل استکبار جهانی لازم است.

افزایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران ضرورت ملی و خواست عموم مردم ایران

حجت الاسلام مقدسی پور تاکید کرد: همه جهانیان بدانند افزایش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران ضرورت ملی و خواست عموم مردم ایران در روز 13 آبان است.

امام جمعه کمیجان به سخنان اخیر ترامپ در مورد «خلیج فارس» اشاره کرد و گفت: از مهم ترین حساسیت های مشترک و وحدت آفرین ایران موضوع «خلیج فارس» است. صحبت های وقیحانه رئیس جمهور آمریکا باید یک بار دیگر در راهپیمایی تقبیح شود.

فرماندار کمیجان:

سلیمانی فرماندار کمیجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم شهرستان کمیجان با توجه به تحریم های اخیر و خیانت های آمریکا در مورد برجام، امسال در راهپیمایی 13 آبان با شور و شعف خاصی شرکت می کنند.

وحدت و انسجام بیش از گذشته وجود دارد

وی در ادامه افزود: باتوجه به موضع گیری های نابخردانه رئیس جمهور آمریکا و سیاست مداران آمریکایی که در زمینه های مختلف از خود نشان دادند، این امر سبب وحدت و انسجام بیشتر مردم و مسئولین و نهادهای انقلابی شده است.

به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد آرمان های انقلاب را خدشه دار کند

فرماندار کمیجان تصریح کرد: مردم شهرستان کمیجان همچنان با حضور خود در راهپینمایی 13 آبان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع و یک بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) تجدید میثاق می کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم ایران به احدی اجازه نخواهند داد در مورد مسائل مختلف کشور در حوزه های دفاعی و موشکی و ... کوچکترین دخالتی را انجام دهند.

خمین:

راهپیمایی مردم خمین در 13 آبان، روز استکبار ستیزی+ عکس

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان خمین همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این راهپیمایی که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد بعد از اتمام راهپمایی قطعنامه ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، قرائت شد.

ساوه:

اتحاد مردم و مسئولان ساوجی در روز استکبارستیزی+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، اقشار و آحاد مردم ساوه اعم از مسئولان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب، با حضور پرشور و معنوی در مراسم ضداستکباری یوم‌الله ۱۳ آبان فریاد رسای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من‌الذله» سرداده و با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

این مراسم امروز از ساعت ۱۰ صبح در ساوه پس از اجتماع مردم در مقابل دبیرستان باقرالعلوم(ع) آغاز شد و تا میدان انقلاب ادامه یافت.

توان موشکی و هسته ای ایران؛ خط قرمز کشور است

محمدرضا منصوری، رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی استکبارستیزی در ساوه گفت: طبق نظرسنجی ها حکومت آمریکا یکی از منفورترین و مستکبرترین نظام در جهان است و ابهت آمریکا در دنیا با ایستادگی ایران اسلامی و محور مقاومت در منطقه هر روز کمتر می شود.

وی افزود: همه شاهد قدرت موشک های دقیق‌زن ایرانی بودند که تا برد دو هزار کیلومتر نیز قابلیت انهدام دارد، این در حالی است که در جنگ ۳۳ روزه توانستیم با موشک برد ۱۲۰ کیلومتر، اسراییل را شکست دهیم.

منصوری بیان کرد: آمریکا در دشمنی های مختلف بر ضد ملت ایران از جمله سقوط هواپیمای مسافربری،  ماجرای طبس، کشتار مردم با حمایت از پهلوی، وضع تحریم ها و تهدیدهای مختلف نقش داشته است.

وی افزود: تصویب اختصاص بودجه بر علیه ایران اسلامی و وضع تحریم هایی که زندگی را برای مردم عادی نیز سخت می کند نشان از دشمنی با ملت ایران دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه کرد: یکی از دشمنی های ایران بر ضد رشد علمی کشور است ولی جوانان ما توانستند با تکیه بر دانش خود در بحث موشکی و هسته ای و سایر علوم بر قله های جهان برسند و همین امر آمریکا را خشمگین می کند.

وی ادامه داد: آمریکا با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال انحراف تدریجی در مسیر انقلاب و دلسرد کردن مردم است.

منصوری با اشاره به سفر توطئه انگیز ترامپ به منطقه تصریح کرد: آمریکا از منافقین و ضد انقلاب با کمک های مالی و رسانه ای حمایت می کند و این سفر هم برای تجدید قوای دشمنان منطقه ای بود.

وی افزود: جاسوسی در مراکز حساس علمی از دیگر دشمنی های این کشور مستکبر است ولی تا زمانی که مسلح به سلاح دانش و علم باشیم کاری از پیش نمی برند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تاکید کرد: خط قرمز ما طبق گفته رهبر انقلاب، پیشرفت های موشکی و هسته ای است و هر وقت آنها به دنبال مذاکره موشکی بودند بدانید مانند عراق و لیبی به فکر نابودی ما هستند.

مهم‌ترین پیام ۱۳ آبان وحدت و استکبار ستیزی است

محمد بهاروند، فرماندار ساوه نیز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص روز ملی استکبارستیزی گفت: ۱۳ آبان سمبل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است و مهم‌ترین پیام این روز  وحدت و استکبار ستیزی است.

وی افزود: این روز استکبارستیز نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه تمامی اقشار جامعه به خصوص دانشجویان و دانش آموزان به سرنوشت کشور است.

بهاروند بیان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸، دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگ را رقم زدنند.

وی ادامه داد: همه اقشار مردم اعم از دانشجویان و دانش آموزان بار دیگر با شرکت آگاهانه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

بهاروند تصریح کرد: راهپیمایی منسجم و مشارکت گسترده مردم، بار دیگر بیگانگان را در دستیابی به اهدافشان ناکام و نقشه‌های شوم‌شان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزود: عاشورای حسینی منجر به جاودانگی دین مبین اسلام شد و مردم باید با صیانت از ارزش‌های اسلامی و دینی ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشند.

خنداب:

فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» پاسخ کوبنده مردم شهرستان خنداب به شیطان بزرگ

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز با نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه شهید صالحی شهر خنداب آغاز شد. دانش‌آموزان، دانشجویان دانشگاه آزاد شهر خنداب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان خنداب با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر انسجام و وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

امسال نیز در یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همانند سالیان قبل بانگ مرگ بر آمریکا در جای جای شهرستان خنداب طنین‌انداز بود و از همان لحظات ابتدایی مراسم، راهپیمایانان از اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» بار دیگر پشتیبانی خود از نظام و ولایت را یکصدا فریاد زدند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر خنداب ساعت ۱۰ صبح از مقابل ساختمان قدیم فرمانداری، میدان طبیعت، میدان حُر، میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب آغاز و با تجمع راهپیمایان در امامزاده محمد مسعود(ع) خاتمه یافت.

شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» و «آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما میچکد از چنگ تو» از جمله شعارهایی بود که در طول مسیر راهپیمایی سرداده شد و در خاتمه مسابقه‌ای با موضوع «مرگ بر آمریکا» بین دانش‌آموزان برگزار شد.

فرماندار شهرستان خنداب:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است

غیاثی، فرماندار شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم خنداب، ضمن تبریک روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی استکبار ستیزی گفت: امروز در حقیقت روز دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به آمریکا و استکبار جهانی است.

غیاثی اظهار کرد: امیدواریم دانش‌آموزان و دانشجویان نسل امروز که جوانان دهه چهارم انقلاب هستند همانند جوانان دهه اول انقلاب، دشمن‌شناسان مقتدری باشند.

وی افزود: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی و پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ بود.

امام جمعه شهر خنداب:

مردم بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند

مجدی‌زاده، امام جمعه شهر خنداب در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: روز ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، روزی که پیام‌آور سه رویداد بزرگ، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به علت اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، شهادت جمع کثیری از دانشجویان و دانش‌آموزان دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۶ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

مجدی‌زاده اظهار کرد: یکی از حوادث مهم این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ است که به تعبیر امام(ره) می‌توان آن‌را انقلاب دوم نام نهاد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شناخت استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار که بیش از ۴۰ سال در حال دشمنی با انقلاب اسلامی است در عصر حاضر امری حیاتی و ضروری است و جوانان و نوجوانان باید با بصیرت هر چه بیشتر در عرصه دشمن‌شناسی و رشد و تعالی ایران اسلامی گام برداشته و آینده کشور را با بینش خود بیمه کنند.

امام جمعه شهر خنداب تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نشان دهنده بیعت دوباره مردم با آرمان های انقلاب، امام(ره) مقام معظم رهبری و شهدا است.

مجدی‌زاده متذکر شد: حضور گسترده جوانان و نوجوان نیز در یوم الله ۱۳ آبان این روز را به روزی به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل خواهد کرد.

 

 

 

 

 

شهروندان خندابی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تیری بر چشم دشمنان است

باقری، شهروند خندابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: تنها به عشق مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت کرده‌ام و امیدوارم روزی برسد که آمریکا و استکبار جهانی به دست نیروهای غیور انقلابی از صحنه روزگار محو شوند.

باقری با اشاره به حضور باشکوه مرم انقلابی شهر خنداب در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: امروز مردم از هر قشری در راهپیمایی حضور داشتند تا پیمانی دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری ببندند و با حضور منسجم خود تیری بر چشم بدخواهان و دشمنان باشند.

اسماعیلی دیگر شهروند خندابی نیز دلیل حضور خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را کوبیدن مشت محکم بر دهان آمریکا و استکبار جهانی دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ما تا آخر جان ادامه دهنده راه شهدا هستیم ، جوانان کشور ما از نسل شهید حججی هستند.

وی در ادامه گفت: ما هیچ نوع سازشی در برابر آمریکا را نمی‌پذیریم و یک صدا شعار « مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

حضور پرشور مردم جاورسیان در راهپیمایی ۱۳ آبان

 امام جمعه شهر جاورسیان:

۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه‌ شهر جاورسیان در پایان راهپیمایی پرشور روز ۱۳ آبان، ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ، سیزده آبان را نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد که یادآور سه حادثه‌ سرنوشت‌ساز، تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه‌ دانش‌آموزان و دانشجویان معترض توسط رژیم جنایتکار پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا (لانه‌ی جاسوسی) توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است که برای همیشه به حضور دیپلماتیک آمریکا در ایران خاتمه داد.

احمدی اظهار کرد: وقوع همین مناسبت‌های مهم و تاریخی بود که این روز را در تقویم ایران اسلامی به نام روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کردند.

امام جمعه شهر جاورسیان در ادامه، یاوه‌گویی‌های سران کاخ سفید و مسؤلان ایالات متحده‌ آمریکا مبنی بر تلاش برای تغییر حکومت ایران را مداخله‌ آشکار و خلاف عرف بین‌الملل در امور دیگر کشورها برشمرد و تأکید کرد: تا این ملت پشتیبان ولایت فقیه است و شعار مرگ بر آمریکا از سوی جوانان برومند این مرز و بوم سر داده می‌شود، ابرقدرت‌ها این آرزو را به گور خواهند برد.

 

 

فراهان:

طنین فریاد انزجار از استکبار جهانی در فراهان/آماده تدریس جغرافیا به ترامپ هستیم+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ ۱۳ آبان یادآور فداکاری ها و ایثارگری های دانش آموزانی است که علیرغم سن پایین با تیزبینی و نیز نثار خون خود ندای استکبار ستیزی و استقلال و آزادی مردم ایران را به رهبری امام (ره) سردادند و همگام با سایر اقشار، پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی را برافراشتند.

امسال دانش‌آموزان فراهانی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» و مشت‌های گرده کرده فریاد زدند که آمریکا همچنان برای ملت ایران غیرقابل اعتماد است.

اما ۱۳ آبان برای نسل امروز که دوران انقلاب و جنگ را لمس نکرده‌ است چه معنایی دارد که هر سال با همان شور و اشتیاق در راهپیمایی حضور یافته و به تبعیت از امام حسین(ع) فریاد آزادگی و هیهات من الذله را سر می‌دهد؟

راه شهید فهمیده ادامه دارد

یکی از دانش آموزان کلاس پایه دهم در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: ما دانش آموزان به عنوان نسل جدید انقلاب امروز کوبنده تر از گذشته فریادهای خود را بر سر استکبار جهانی فرود می آوریم و خشم و انزجار خود را از آن ها اعلام می کنیم.

وی افزود: تاریخ پر افتخار ملت ما، مُهر ابطالی بر حرفهای پر از اشتباه ترامپ است، ریاست جمهوری آمریکا  بداند که تا تاریخ تاریخ هست، خلیج  همیشه فارس پابرجا خواهد می ماند.

این دانش آموز فراهانی بیان کرد: این یاوه گویی های ترامپ به خشم مردم ایران نسبت به رئیس جمهور آمریکا افزود و امسال با انرژی مضاعف تری در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر می دهیم.

وی تصریح کرد: ما دانش آموزان انقلابی به همگان ثابت کنیم راه شهید فهمیده ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم دشمن حتی ذره‌ای در ما نفوذ کند.

بی سوادی ترامپ با تحریف نام خلیج فارس برای همه آشکار شد

 

سید مهدی فراهانی، دانش آموز پایه هشتم اهل فراهان با اشاره به گستاخی های اخیر ترامپ گفت: سخنان ترامپ علیه ملت ایران نشان از گستاخی و خودخواهی است، بیان واژه ی ساختگی به جای خلیج فارس، بی سوادی ترامپ را برای همه آشکار کرد.

وی افزود: ما دانش آموزان امروز با کتاب جغرافیای خود در راهپیمایی شرکت کردیم تا آمادگی خود را برای تدریس به ترامپ بی سواد اعلام کنیم.

فراهانی بیان کرد: قدرت ایران در منطقه، آمریکا را به زانو درآورده است و سخنان رئیس جمهور ترامپ اعتراف به شکست آمریکا در برابر ملت ایران است.

این دانش آموز فراهانی اظهار کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تحریف نام خلیج فارس نشان داد با همه ملت ایران دشمن است.

کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی ها آنها را گستاخ می کند

یکی از جوانان ۲۲ ساله فراهانی با بیان اینکه جنایت ها و دشمنی های آمریکا تمامی ندارد، بیان کرد: آمریکا به‌ معنای واقعی کلمه دشمن اصلی ملت ایران است، باید در مقابل ظلم و استکبار بایستیم و امروز همه مردم و مسئولان یکصدا فریاد می زنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی ها آنها را گستاخ می کند، تنها راه، مقابله و ایستادگی است.

اظهار کرد: آمریکایی‌ها در چشم ملت ایران دشمن و همچنان شیطان بزرگ هستند، جهانیان جنایت های استکبار جهانی در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه را هیچگاه فراموش نمی کنند.

این جوان فراهانی خاطر نشان کرد: آمریکا دشمن ایران است چون سال‌هاست که در حال لطمه زدن به مردم است، برخی خیال می کنند آمریکا قابل سازش است و اگر با آن‌ ها سازش کنیم اقتصاد و همه مشکلات حل می‌شود درصورتی‌ که آمریکا جز ویران و خرابی چیزی ندارد.

پویش دانش‌آموزی «تدریس جغرافیا به ترامپ»

در حاشیه این مراسم پویش دانش‌آموزی « تدریس جغرافیا به ترامپ» به نشانه اعتراض به سخنان رئیس جمهور آمریکا در فراهان برگزار شد.

در این پویش دانش‌آموزان شرکت‌کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان با در دست داشتن شعار نوشته هایی اقدام رئیس جمهور آمریکا را در مورد خواندن خلیج همیشه فارس با نام دیگر را به سخره گرفتند.

 

 

 

 

شازند:

تجلی استکبارستیزی مردم شازند در راهپیمایی 13 آبان+تصویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به  نقل از پایگاه خبری شازند ما، در راهپیمایی 13 آبان ماه مردم استکبارستیز شازند از دانش‌آموز و دانشجو گرفته تا بازاری و کسبه با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» نفرت خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند.

همچنین راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعار، سخنان وقیحانه و پوچ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و اوج انزجار خود از استکبار و صهیونیست را به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان شازند در 18 نقطه شهری و روستایی با شور و شعور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه حضور یافته و با این حضور خود، تمدید «نه» به آمریکای بدعهد را فریاد زدند.

 13 آبان خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بود

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شازند به خبرنگار ما گفت: 13 آبان خنثی کننده فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بود که مزدوران این لانه جاسوسی به اسارت گرفته شدند و جوانان ما این پیام را به دنیا دادند که با ایمان قلبی می‌توان مقابل شیطان بزرگ ایستاد.

وی افزود: 13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و هم زبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

صدای استکبار ستیزی مردم ایران در دنیا طنین انداز شده است

علی ابراهیمی نماینده مردم شهرستان شازند در این مراسم گفت: ۱۳ آبان نماد وحدت و آزادی‌خواهی مردم ایران است و گرامیداشت آن هر سال باید باشکوهتر از قبل برگزار شود.

وی افزود: رهنمودهای امام راحل چراغ راهی بود که در آنروز راه را برای همه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان روشن کرد.

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقشه راه تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در کنار اتحاد مردم باعث شده جایگاه ایران اسلامی تا سطحی ارتقا یابد که قدرتهای جهان بدون حضور ایران قادر به حل مشکلات منطقه نیستند.

ابراهیمی ادامه داد: امروز صدای استکبار ستیزی مردم ایران و ملل آزاده جهان در اقصی نقاط دنیا طنین انداز شده اما قدرت های استکباری که منافعشان در کشتن انسانهای بیگناه است خودشان را به کری زده اند و آن را نمی شوند.

میرزایی فرماندار شازند نیز بیان کرد: 13 آبان افتخار نظام و روز وحدت امت اسلامی و این روز یادآور سه حادثه بزرگ و تاریخی روز دانش آموز ، تعبید حضرت امام (ره) و تسخیر لانه حاسوسی بود که همواره در حافظه تاریخی ایرانیان ماندگار است.

13 آبان سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت ایران اسلامی

وی با اشاره به حوادث مورد اشاره فوق گفت: با نگاهی اجمالی به همه این رویدادها، نگاه حضرت امام در طول سالهای 42 تا انقلاب 57 همواره ایستادگی و مقاومت در مقابل ابرقدرت های بزرگ خصوصا"  آمریکا بود که نقطه اوج آن در بحث طرح قانون کاپیتولاسیون بود.

فرماندار شازند خاطر نشان کرد: 13 آبان سرشار از روح پایداری، فداکاری و مقاومت جوانان رشید و غیور ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکبار جهانی بوده و بعنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدتهای ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود