Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ متن پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات به شرح زیر است:

 برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا  تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیئت اتصالات عراق علیرغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد و با وجود پیگیری‌های وزیر محترم کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.

برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر میرسد اطلاعی از اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در کنفرانس خبری درنمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله علیه السلام را از ماههای قبل در دستور کار داشته اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند. همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.

برای زوار این گردهمائی بزرگ آرزوی زیارتی مقبول و سفری پربرکت در کمال صحت و سلامتی دارم.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج