Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر پیرتاج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشترین بارش های 24 ساعت گذشته در اسدآباد با 12 میلی متر ثبت شده است افزود: بارش های 24 ساعت گذشته در همدان نیز 6 میلی متر گزارش شده است.
وی اظهار کرد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده کمی تا نیمه ابری و در برخی از نقاط مه آلود پیش بینی می شود و به تدریج از غلظت مه و سرعت وزش باد کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیرتاج اضافه کرد: دمای هوای همدان در چند روز آینده در نقاط مختلف این استان، 2 تا چهار درجه افزایش می یابد.
کارشناس هواشناسی همدان اظهار کرد: مه غلیظ صبحگاهی امروز یکشنبه در برخی از نقاط استان دید افقی را تا 100 متر کاهش داد.
پیرتاج ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 6 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 17 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی شده است.
به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به اسدآباد با 21 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه گل تپه با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده: الهام تدین

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد