Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رئال مادرید بعد از دو شکست پشت سر هم در بازی مقابل خیرونا و تاتنهام باید به مصاف لاس‎پالماس برود و می‌خواهد این بازی را با برد به پایان برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارکا در گزارشی در آستانه بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لاس پالماس از تصمیم تیم سفیدپوش مادریدی برای انتقام گرفتن نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش بازیکنان مادرید از دو شکست پشت سر هم تیمشان اول مقابل خیرونا و بعد تاتنهام راضی نیستند و این نارضایتی به رختکن تیم هم کشیده شده است، جایی که آن‌ها تصمیم گرفتند با انگیزه بهتر برای بازی یکشنبه شب به میدان بروند و هر طور شده لاس پالماس را شکست دهند.

خیلی اوقات انتقادات باعث می‎شوند یک تیم انگیزه بیشتری پیدا کند، رئال هم در شرایط فعلی باید همین حالت را به وجود آورد و در حالی که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده فاصله با بارسا را کم کند.

این تیم در بازی‌ها عملکرد بدی ندارد و البته نتیجه لازم را هم نمی‌گیرد. معمولا تیم‌هایی که در چند فصل پشت سر هم عناوین زیادی کسب می‎‌کنند دچار این حالت بی‌انگیزگی می‎شوند و رئال هم باید از این شرایط عبور کند.

برای بازی مقابل لاس‌پالماس همه بازیکنان تصمیم گرفتند از حد خودشان بهتر باشند و تلاش زیادی برای موفقیت تیم کنند. آن‌ها اولین نفر هستند که انتقادات خودشان را قبول دارند و هر زمان که عملکرد خوبی نداشته باشند و نتایج باب میلشان نباشد زودتر از همه متوجه می‎شوند.

آن‌ها می‌دانند که هنوز راهی طولانی تا پایان لیگ مانده است و اگر به شرایط فصل گذشته بازگردند به خوبی می‎توانند فاصله با بارسا را کم کرده و دوباره اصلی‎ترین رقیب کاتالان‌ها برای رسیدن به قهرمانی لالیگا باشند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)

مصاحبه جذاب توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ پس از تساوی خانگی این تیم مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (35.7MB)

دیگر خبرها

  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم