Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - استاندار بوشهر بر نقش مهم مطبوعات و رسانه‌های استان در ایجاد فضای همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: نقدهای سازنده را با آغوش باز می‌پذیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش تعیین‌کننده‌ای در آرام سازی فضای عمومی جامعه، بیان حقایق و دیدگاه‌ها و روشنگری دارند و می‌توانند مسیر توسعه استان را هموار سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اولویت‌های کاری خود گفت: قانونگرایی، ایجاد فضای آرام در سایه تعامل با گروه‌های مختلف، تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به زیرساخت‌های استان را با اولویت در دستور کار دارم و از رسانه‌ها می‌خواهم در این مسیر همکاری کنند.

گراوند نقش رسانه‌ها را در روشنگری جامعه، ایجاد فضای همدلی و آرامش و رونق کار و تلاش برجسته خواند و یادآور شد: از مطبوعات و رسانه‌های استان برای کمک به ایجاد فضای همدلی و آرامش تقدیر می‌کنم و امیدواریم این مسیر تداوم یابد.

وی انتقاد سازنده را مایه بالندگی و اصلاح امور و کمک به توسعه دانست و افزود: از انتقاد سازنده که بیانگر نقاط ضعف و قوت و همراه با راهکار باشد استقبال می‌کنم و آغوشم بر روی هر ایده‌ای که بتواند مسیر توسعه را هموار کند باز است.

استاندار بوشهر با تشکر از اظهار لطف و محبت مردم استان تاکید کرد: این اظهار محبت‌ها، کار و وظیفه من را برای پیگیری جدی‌تر امور استان بیشتر و سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم در پایان بتوانم کارنامه رضایت‌بخشی را به مردم شریف استان ارائه کنم.

وی یادآور شد: همه حق دارند، ایده و دیدگاه خود را مطرح کنند و این مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید است ولی هیچ عاملی نباید سبب تفرقه و جدایی در جامعه شود.

گراوند با اشاره به نقش رسانه‌ها در کمک به توسعه استان خاطر نشان کرد: توسعه فقط با عملکرد ادارات رقم نمی‌خورد و باید از مشارکت عمومی مردم و نقش رسانه‌ها در این مسیر بهره ببریم.

اکبر اقبال مجرد مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی بوشهر نیز با اعلام آمادگی برای پوشش خبری برنامه‌ها، فضاسازی رسانه‌ای برای توسعه استان و کمک به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های عمومی جامعه گفت: همانطور که تابحال در خدمت مدیریت استان برای پیشبرد اهداف توسعه بوده ایم، اکنون نیز تلاش خواهیم کرد با توان بیشتری این وظیفه را به نحو شایسته‌تری به انجام برسانیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ ساخت فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهیم کرد.

وی به پروژه تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌های است به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان را ارتقا خواهیم داد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان محاسبه کرد و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

کد خبر 750354

دیگر خبرها

  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • زبان طنز نیشدار است
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد