Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@20:44:27 GMT

یادواره 89 شهید دانش‌آموز کهگیلویه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۱۰۲۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 آبان‌ماه در حاشیه یادواره 89 شهید دانش‌آموز شهرستان کهگیلویه در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت، اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز برای حفظ آرمان‌های انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهدای دانش‌آموز با آگاهی و از جان گذشتگی برای حفظ آرمان‌های انقلاب راهی دفاع مقدس شدند.
مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی مرهون فداکاری‌های دانش‌آموزان و جوانان دیروز و پشتکار و تلاش جوانان و دانش‌آموزان امروز است.
حجت‌الاسلام میرمحمدی با اشاره به اینکه کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس، شهید علی‌پور دانش‌آموز 13 ساله از استان است، ابراز کرد: این مهم، برای استان یک افتخار بسیار بزرگ محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: امروز دانش‌آموزان در خط مقدم هجمه‌های دشمنان قرار گرفته و لزوم بهره‌مندی و آشنایی آنان با ارزش‌های ناب محمدی، اسلام، قرآن و ولایت اولویت دارد .
مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تقویت مبانی دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش و آگاهی توام با معنویت می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز باشند.
یادآور می‌شود، نمایشگاه آثار، عکس و مهمات جنگی نیز به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادواره شهدا بوده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد