Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:21:05 GMT

عزت امروز کشور را مرهون خون پاک شهداییم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۱۰۵۱

عزت امروز کشور را مرهون خون پاک شهداییم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛  صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با تاکید براینکه نباید پدید آوردگان مناسبتهای مهم کشور از جمله روز ملی مبارزه با استکبار را فراموش کنیم گفت: محوریت 13 ابان شما دانش آموزان و دانشجویان هستید.

 وی به مناسبتهای مهمی که در دوره های مختلف در 13 آبان در کشور رخ داده هم اشاره کرد وافزود: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه به دلیل سخنرانی علیه کاپیتولاسیون ، تظاهرات انقلابی دانش اموزان وشهادت 56 شهید در دانشگاه تهران و 13 ابانماه 58 تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان ودانش آموزان خط امام (ره) نشان ازاهمیت این روز در تاریخ انقلاب کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان داشتن خانواده مذهبی و عضویت در اتحادیه های اسلامی را لطفی دانست که خدا به برخی دانش اموزان داشته وافزود: شما هم باید با افزایش سواد و با امربه معروف و اثر گذاری بر روی همسالان ودوستان خود بتوانید این لطف را جبران کنید.

صفری با اشاره به رهبری ها وبصیرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران هم گفت: ابرقدرتهای دنیا (شرق وغرب) برای ساقط کردن انقلاب ما توطئه های زیادی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم به راه انداختند که با وجود رهبری های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب کاری از پیش نبرده اند.

وی با تاکید براینکه ما باید مظهر عزت شرف و هویت وجودی خود را بشناسیم گفت : مهمترین مشکلی که نوجوانان ما با آن مواجه هستند کمرنگ شدن هویت دینی ، انقلابی و ایرانی است و آن هم بواسطه اطلاعات ریز ودرشت ودرست و غلطی است به خوردشان داده می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان نقش دانش آموزان انقلابی را در این شرایط بی بدیل خواند و افزود: ونجات یکی انسان اجر وثوابی بزرگ تمام نشدنی ندارد و به مثابه جهاد است چرا که هدایت شماها در خیلی از جاها از معلم هم تاثیرش بیشتر است.

صفری برنامه ریزی های غرب و دشمنان ایران اسلامی را ضربه زدن به کانون خانواده عنوان کرد وگفت: جهاد امروز یعنی کار فرهنگی و شما بهتر از هر کسی میتوانید با فکر وایده های خلاقانه این مهم را به نحو احسن انجام دهید.

وی با تاکید براینکه در حوزه فرهنگی جامعه به فعالیت های زیادی نیاز دارد گفت: وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است وما در کنار همه نهادها ودستگاهای فرهنگی برای سرعت بخشیدن به این قبیل کارها هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با تاکید براینکه نتیجه کار فرهنگی زمان بر است گفت: ما باید کار فرهنگی را با اخلاص وبرای خدا انجام دهیم .

صفری تلاش وفعالیت دانش اموزان در تشکل های انقلابی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی رادارای اجر و ثوابی بسیار دانست وافزود: صداوسیما مرک زنجان از همه کارهای خوب شما حمایت کرده و این روند ادامه دارد.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه ای در مدارس استقبال کرد افزود: برای مقابله با آسیبهای فضای مجازی این دوره ها برای خانواده ها ودانش اموزان لازم است.

رضا خانی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بااشاره به دیدار سال گذشته دانش اموزان با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان اشاره کرد وافزود: این دیدار برای این تشکل انقلابی برکات زیادی داشت که جا دارد از جناب آقای صفری و مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان تشکر ویژه داشته باشیم.

دانش آموزان حاضر در این دیدار هم با بیان اینکه همکاری خوب صداوسیمای مرکز زنجان با این تشکل انقلابی آنان را برای بیان دیدگاهها ، پشنهادات وانتقادات مشتاق تر کرده است به بیان مطالبات خود از جمله تولید برنامه هایی به منظور الگوسازی مناسب برای دانش اموزان ، مشکلات ازدواج های زود هنگام ، پخش اخبار جوانه ها و فیلم های آموزشی درسی و تهیه وپخش برنامه مشاعره و مستندهای تاریخی پرداختند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با بیان اینکه این مطالبات در تولید برنامه های امسال مورد توجه قرارخواهد گرفت گفت : از گروههای سرود و تئاتر های خوب دانش اموزی برای ساخت تله فیلم حمایت ویژه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

 

محوریت 13آبان ماه دانش آموزان و دانشجویان هستند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پس از انقلاب اسلامی هر جا میدان به نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی واگذار شد، پیشرفت کرده‌ایم و هر زمان نگاهمان به بیرون بود، موفق نبوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع، کارکنان و پرسنل شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اینجا صحبت از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است و پیامبر فرمودند؛ «بزرگترین عبادات کسب روزی حلال است» امروز در نبرد بزرگ اقتصادی، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی افزود: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهور از شما کارگران تقدیر و تشکر کنم که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنید، امروز به استقلال کامل در این حوزه رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین‌کننده و پیشرو در اقتصاد دارد و متوسط رشد اقتصادی ما بالاتر از شش درصد است و این آمار در صنعت نفت هم بیشتر است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از سه و نیم میلیون بشکه نفت تولید می‌کنیم و برای چهارمیلیون بشکه در روز تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به قله و تعالی کشور فداکاری‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای توفیق حداکثری تمام ابزارها اعم از مدیریت، سرمایه انسانی، منابع، ایمان به خدا را داریم.

منصوری خاطرنشان کرد: تمام مولفه‌های توفیق یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده‌است تا هر چه زودتر به توفیق نهایی برسیم، امروز ایران اسلامی به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امورات به خودکفایی رسیده‌است.

وی افزود: در صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شدند و امروز به روزهایی رسیده‌ایم که میزان تولید بیشتر از آن روزهای قبل از تحریم است، هرچند دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

معاون رئیس‌جمهور گفت: برای ما همه عرصه‌ها همانند عرصه عاشورا است و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه انقلاب، هرکجا میدان را به نیروی جوان و متهد و متخصص انقلابی داخلی دادیم، پیشرفت کردیم و هرجا که نگاه به بیرون داشتیمموفق نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز تلاش شرکت‌های دانش بنیان را شاهد هستیم تا بار کشور را بلند کنند و مسائل بزرگ را مرتفع کنند و این از افتخارات صنعت نفت، جامعه کارگری و سایر عوامل است.

منصوری خاطرنشان کرد: درکنار این زحمت‌ها توجه به محیط پیرامونی هم حائز اهمیت است و در صنعت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شده‌است.

کد خبر 749301

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم