Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش روملو لوکاکو از زمان پیوستن به منچستریونایتد موجب شده تا خوان ماتا بگوید که او می تواند به بزرگی مهاجمی همچون دیدیه دروگبا برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درخشش روملو لوکاکو از زمان پیوستن به منچستریونایتد موجب شده تا خوان ماتا بگوید که او می تواند به بزرگی مهاجمی همچون دیدیه دروگبا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، در آستانه بازی چلسی و منچستریونایتد، لوکاکو شش بازی است که موفق به گلزنی نشده ولی به ثمر رساندن ۱۱ گل طی ۱۶ بازی، چندان هم آمار بدی برای این مهاجم تنومند به شمار نمی رود. ماتا در مورد او گفته است:

روملو شخصیتی قوی دارد. او از سنین بسیار پایین، در سطوح بالا بازی می کند. زمانی من و او در چلسی همبازی بودیم. مطمئن هستم که گلزنی دوباره او، تنها نیازمند کمی زمان است. لوکاکو مهاجمی شورانگیز است و فکر نمی کنم کاری که در حال انجام آن است، تعجب کسی را در دنیای فوتبال بر انگیزد. این پسر همیشه نشان داده که استعداد لازم برای شکوفا شدن را دارد. حتی در چلسی هم می شد کیفیت بالای او و میلش برای گلزنی را دید. امسال او در حال انجام همین کار و اثبات خودش است.

ماتا همچنین گفت:

او هنوز جوان است ولی سبک وی شباهت بسیاری به دیدیه دروگبا دارد و شکی در این باره نیست که او از ظرفیت بالایی برخوردار است. تنها سبک این دو نیست که شبیه به هم است. دیدی در چلسی بسیار متشخص بود، برای تیم اهمیت بالایی داشت و لوکاکو هم می تواند همین گونه باشد. او در مسیر درستی در حال پیشروی است و من در این فصل واقعا انتظار بالایی از او دارم. روملو خارق العاده بوده. او ایمان یک مربی را به همراه دارد که بهترین خروجی را از او گرفته است. برای من، مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است و دیالوگ او با بازیکنانش، اساس این مسئله است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو