Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال از دعوت شدنش به تیم ملی ایران ابراز خوشحالی کرد.

طرفداری-امیر عابدزاده، دروازه بان ماریتیمو پرتغال در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت:

خدا را شکر می کنم که به تیم ملی دعوت شدم. اتفاق  خیلی خوب برای من در زندگی افتاد و آرزوی هر بازیکنی این است که پیراهن تیم ملی‌ کشورش را بپوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یکی از اهدافم رسیدم و این اتفاق برای من یک شروع جدید است.

به گزارش فارس، دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال افزود:

تا به امروز تلاش زیادی کردم و از این لحظه باید تلاشم را دوچندان کنم که بتوانم این جایگاه را حفظ کنم و روز به روز پیشرفت کنم و به جایگاه‌های بالاتری برسم. می‌دانم هرکسی که پیراهن تیم ملی را بپوشد مسئولیت بزرگی دارد چرا که باید دل میلیون‌ها ایرانی را در تیم ملی شاد کند، خداراشکر که با تلاش و پشتکار توانستم به این جایگاه برسم.

وی ادامه داد:

مطمئناً این اول کار است و باید بیشتر کار کنم تا به جایگاه بهتری در تیم ملی برسم و حس خوبی است که در تیم ملی حضور پیدا کنی و بتوانی با یک پیروزی دل ۷۰ میلیون ایرانی را شاد کنی. امیدوارم این اتفاق بیفتد. باز هم می‌گویم خوشحالم که در این مسیر قرار گرفتم و امیدوارم که بتوانم به جایگاه بهتری برسم و روز به روز پیشرفت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد