Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:26:46 GMT

نحوه تزيين دسته گل خانگي

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۵۷۲۰

نحوه تزيين دسته گل خانگي

خبرگزاري آريا -
شايد در نگاه اول پيچيدن و تزيين دسته گل کاري سخت و نيازمند مهارت خاصي باشد. اما بايد بگوييم که علاوه بر داشتن مهارت ساده ي آن نياز به خلاقيت و هنر چيدن گل هاي خاص در کنار هم دارد، امروز ما قصد داريم در اين مطلب مهارت پيچيدن يک دسته گل زيبا را به شما آموزش دهد، پس با ما همراه باشيد تا با هم با مراحل انجام آن بيشتر آشنا شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرحله ي اول تزيين دسته گل شما نياز به گل هاي زيبا با طيف رنگ هاي خوش ترکيب داريد، براي اين منظور مي توانيد گل ها را پيش از چيدن و يا خريدن در کنار هم قرار دهيد و خوش ترکيب ترين آن ها را انتخاب کنيد.

در مرحله ي اول تزيين دسته گل شما نياز به گل هاي زيبا با طيف رنگ هاي خوش ترکيب داريد
در مرحله ي بعدي تزيين دسته گل ساقه ي گل ها را هم سان کنيد و آن ها را بچينيد.

براي تزيين دسته گل ساقه ي گل ها را هم سان کنيد و آن ها را بچينيد
حال با ايجاد شکافي مانند تصوير در زير ساقه آن شرايط نگهداري بهتر را براي آن ها فراهم کنيد.

با ايجاد شکافي در زير ساقه از آن را در مدت بيشتري نگهداري کنيد
حالا گل هاي شما آماده است داخل يک ظرف شيشه اي گل ها را به ترتيب همخواني در کنار هم قرار دهيد.

گل ها را داخل يک ظرف شيشه اي به ترتيب همخواني در کنار هم قرار دهيد
فراموش نکنيد که در تزيين دسته گل قرار دادن جزئياتي مانند خزه، برگ و يا علف هاي تزئيني به پرتر شدن و زيباتر شدن دسته گل شما کمک بسياري مي کند، اما در استفاده از آن ها افراط نکنيد تا جلوه ي گل هاي اصلي شما از بين برود.

براي تزيين دسته گل از خزه، برگ و يا علف هاي تزئيني به اندازه استفاده کنيد
حالا که دسته گل تان مطابق سليقه يتان آماده شده است نوبت آن رسيده است که با يک نخ ابريشمي نازک دور آن را ببنيد و گل ها را در کنار هم محکم کنيد، توجه داشته باشيد که نخ شما حتما نازک باشد تا آسيبي به گل ها وارد نکند.

با يک نخ دسته گلتان را محکم کنيد
در اين مرحله از تزيين دسته گل نوبت به پيچيدن گل ها داخل ورق هاي تزئيني مي رسد، يک ورق تزيئني که با گل هايتان همخواني دارد انتخاب کنيد، خطي به عنوان خط مرز همانند تصوير روي آن در نظر بگيريد.

دسته گلتان را داخل ورق هاي تزيئني که با گل هايتان همخواني دارد بپيچيد
مطابق تصوير دسته گل را داخل ورق قرار داده و دور آن ببيچيد و با چسب و يا منگنه آن را محکم کنيد و در صورت تمايل ربان و با جزييات تزئيني ديگري به آن اضافه کنيد.

دسته گل را داخل ورق قرار داده و دور آن ببيچيد و با چسب و يا منگنه آن را محکم کنيد
حالا دسته گل تزيين شده ي شما آماده است آن را به عزيزانتان هديه دهيد و اوقات خوشي براي خود و عزيزانتان فرآهم کنيد.

ددسته گل تزيين شده ي شما آماده هديه دادن است
منبع : chidaneh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی هنگ‌ژال را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار محمدعارف سپهری اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه فرزین بلیان با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضدانقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد که اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سپهری ادامه داد: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کردستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه بوده است.

کد خبر 749980

دیگر خبرها

  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟