Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:51:08 GMT

۳ انتصاب جدید در ارتش توسط فرمانده کل قوا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۶۲۴۲

۳ انتصاب جدید در ارتش توسط فرمانده کل قوا

حضرت آیت الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اس

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجربه و شایستگی، شما را به سمت «جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع نیازهای عمده‌ی معیشتی کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ پوردستان در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
14 آبان 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجارب ارزنده در ستاد فرماندهی، شما را به سمت «معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
کارآمدی و چابکی بیشتر ستاد ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح ارتش، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
14 آبان 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر دریادار حسین خانزادی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق، شما را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌کنم.
اکنون که به فضل الهی و مجاهدت فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم گام‌های مؤثری در پیشبرد این نیروی راهبردی برداشته شده است، انتظار می‌رود با عزمی راسخ و اهتمامی والا و تعاملی سازنده از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیرو و آجا و نیروهای مسلح و کشور بهره‌برداری نموده و به روند موجود شتابی مضاعف بخشید.
از تلاش‌های مجدانه امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری در این مسئولیت، قدردانی و تشکر می‌نمایم.
توفیق همگان را از پروردگار بزرگ خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
14 آبان 1396ا

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,1127/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است