Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@03:43:33 GMT

سمت راست استقلال رقابتی می شود!

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۳۶۳

سمت راست استقلال رقابتی می شود!

وینفرد شفر با حضور در استقلال سیستم آبی ها را تغییر داد و در دیدارهای گذشته این تیم ضمن استفاده از یک مدافع راست، از یک هافبک راست نیز استفاده می کرد.

وریا غفوری گزینه سرمربی آلمانی برای حضور در سمت راست خط دفاعی بود و خسرو حیدری نیز یک خط جلوتر و در سمت راست خط هافبک برای آبی ها به میدان می رفت و سرمربی آلمانی به استثنا این دو گزینه، بازیکن دیگری برای حضور در ترکیب استقلال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اضافه شدن بهنام برزای و با توجه به حضور او در سمت راست خط حمله، این بازیکن احتمالا برای حضور در پست هافبک راست استقلال با دو بازیکن دیگر رقابت خواهد کرد تا سمت راست ترکیب آبی ها با حضور سه بازیکن مدعی یعنی وریا غفوری، خسرو حیدری و بهنام برزای رقابتی شود. با اضافه شدن برزای این دو بازیکن باید رقابت بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشند و جایگاه این دو بازیکن با تجربه به خطر خواهد افتاد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی