Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:15:33 GMT

آغاز مسابقات کبدی آسیا از سوم آذر در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۶۳۱

آغاز مسابقات کبدی آسیا از سوم آذر در گرگان

خبرگزاری شبستان: کاپیتان اسبق تیم ملی کبدی با اشاره به اینکه مدت فعالیت مسابقات کبدی آسیا از یکم تا ۶ آذر ماه خواهد بود، گفت: مسابقات کبدی آسیا از سوم آذر ماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مصطفی نودهی، کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و سرمربی تیم عراق، امروز(14 آبان) در جمع خبرنگاران استان گفت: امسال شهرستان گرگان برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقات کبدی آسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مسابقات کبدی را یک رویداد ارزشمند دانست و افزود: برگزاری این مسابقه ورزشی در گرگان می تواند مزایایی همچون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به همراه داشته باشد.

 

نودهی اظهارداشت: در مسابقات کبدی آسیا 10 تیم از آقایان و 9 تیم از بانوان حضور پیدا خواهند کرد که امید است از این رویداد فرصتی برای شهرستان گرگان به وجود آوریم و در آینده برای رشته های دیگر استفاده کنیم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشورهایی همچون عراق، هند، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، کره جنوبی، چین تایپه، تایلند و ژاپن برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

 

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و سرمربی تیم عراق با بیان اینکه تیم ها از 29 آبان وارد گرگان می شوند، گفت: تیم های کشورهایی همچون عراق و کره جنوبی یک هفته زودتر به ایران شهرستان گرگان سفر خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مدت فعالیت این مسابقات از یکم تا 6 آذر ماه خواهد بود، افزود: مسابقات کبدی آسیا از سوم آذر ماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

 

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا