Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:10:30 GMT

احکام 14 نفر از شهرداران استان کرمان صادر و ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۹۷۶

احکام 14 نفر از شهرداران استان کرمان صادر و ابلاغ شد

کرمان - ایرنا- استاندار کرمان احکام 14 نفر از شهرداران را که به پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای این استان کرمان پس از تایید صلاحیت های لازم دریافت کرده بود را صادر و ابلاغ شد.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان، احکام 14 نفر از شهرداران پس از تایید صلاحیت های لازم، از سوی استاندار کرمان صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در احکام جداگانه شهرداران استان بر این نکته یادآور شده است: امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعات و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر گردد.
براساس این گزارش رضا سروش نیا، مهدی خراسانی، مرتضی مسعودی، وحید روشناس، یاسر محسنی باب عبدانی، علیرضا پشتیبان، محمدعلی یزدان پناه راوری، امید آذرمهر، رضا نظام آبادی، عبدالرضا فلاح، مجید محمودی، مجید داوری، احمد ایزدی یزدان آبادی، مهدی قائمی، داوود منگلی، علی نجف آبادی پور، امید حمزه ای نژاد، مصطفی ملانوری شمسی، امین وکیلی زارع، سید مرتضی مداحی، فرهاد ابراهیم پور، حسن دهگان و محمدرضا سعیدی با پیشنهاد شوراهای اسلامی شهرهای استان و پس از تایید صلاحیت های لازم، طی حکمی از سوی استاندار کرمان، به ترتیب به عنوان شهرداران شهرهای سیرجان، خواجوشهر، هماشهر، منوجان، کوهبنان، بم، چترود، بلوک، نظام شهر، فاریاب، نودژ، دوساری، یزدان شهر، نرماشیر، خورسند، نجف شهر، درب بهشت، امین شهر، فهرج، بلورد، کاظم آباد، محمد آباد ریگان و جبالبارز منصوب شدند.
دریافت و انتشار : بهنام احمدی *
5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تأکید کرد و گفت: دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کرده‌اند، افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در پنج حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان کرد: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 749712

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود