Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:43:37 GMT

توزیع نفت کوره در تبریز ۷۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۹۷۸

توزیع نفت کوره در تبریز ۷۰ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سوخت مازوت در شعاع بالاتر از ۳۰ کیلومتر امکان توزیع دارد گفت: توزیع نفت کوره در تبریز در سال‌های اخیر ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ابوالفضل روح اللهی عصر امروز در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش آلودگی هوای تبریز از توزیع نفت گاز با کیفیت کمتر از 50 پی پی‌ام به جای نفت گاز 500 پی پی‌امی خبر داد و اظهار کرد: نیروگاه تبریز هم باید فقط با گاز کار کند و تحویل سوخت مایع به این نیروگاه به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوخت مازوت در شعاع بالاتر از 30 کیلومتر امکان توزیع دارد افزود: توزیع نفت کوره در تبریز در سال‌های اخیر 70 درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی با اشاره به توزیع بنزین یورو4 در استان تصریح کرد: سال گذشته 600 تا 700 هزار لیتر بنزین یورو4 در سال گذشته در تبریز توزیع شد که امسال به 1 میلیون و 200 هزار لیتر می‌رسد که بیش از تعهد ما است.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی نیازهای استان‌های مجاور را هم تأمین می‌کند ابراز داشت: تلاش می‌کنیم در شهرهای اطراف هم بنزین یورو4 توزیع کنیم که در آذرشهر آغاز شده و اهر به زودی توزیع می‌شود.

روح اللهی با اشاره به اینکه به سمتی می‌رویم که بیشترین سهم را در تأمین بنزین یورو4 داشته باشیم ابراز داشت: برای تأمین یوروی نفت گاز هم تلاش می‌کنیم تا 700 هزار لیتر در 16 جایگاه تبریز توزیع کنیم.

وی ادامه داد: امسال موفق شدیم نفت کوره و نفت گاز را در سال گذشته صادر کردیم که 350 میلیون لیتر به امارات و 30 میلیون لیتر به نخجوان صادر کرده و امسال نیز تاکنون 109 میلیون لیتر نفت کوره صادر شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 3.1 میلیون لیتر تا 3.2 میلیون لیتر مصرف بنزین در استان داریم ابراز داشت: از این بین، 1.2 میلیون لیتر مصرف تبریز است که به صورت یورو4 تأمین و توزیع می‌شود که وضع توزیع تبریز از بسیاری از کلانشهرها بهتر است.

وی به میزان کاهش ورود گوگرد به هوای تبریز با جایگزینی سوخت‌های استاندارد روز اشاره کرد و گفت: 694 کیلوگرم گوگرد از توزیع بنزین یورو4، 15 هزار کیلوگرم گوگرد از طریق جایگزینی نفت کوره با گاز و 6.5 تن گوگرد با تبدیل نفت خانوار به گاز از ورود به هوای استان جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود