Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:07:52 GMT

منچسترسیتی 3-1 آرسنال؛ آبی بدون ابر

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۸۵۷۲

منچسترسیتی 3-1 آرسنال؛ آبی بدون ابر

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 آرسنال را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در ادامه نمایش های خوب شان در این فصل توانستند با ارائه نمایشی بهتر، آرسنال را شکست بدهند و جایگاه شان در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کنند. در این دیدار کوین دی بروین، سرخیو آگوئرو (پنالتی) و گابریل ژسوس برای سیتی گلزنی کردند و تک گل الکساندر لاکازت هم نتوانست مانع از شکست توپچی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کردو در همان دقایق ابتدایی با همکاری سانه و استرلینگ می توانست گلزنی کند اما ستاره انگلیسی در زدن ضربه نهایی ناکام بود. اما تلاش های سیتی در دقیقه 19 بالاخره جواب داد و گرچه پتر چک در صحنه اول واکنشی خوب نشان داد، اما در نهایت دی بروین موفق شد با ضربه ای تماشایی گل اول سیتیزن ها را به ثمر برساند.

در ادامه توپ و میدان در اختیار سیتی بود و آرسنال علیرغم تلاش برای گلزنی، در خلق موقعیت ناکام ماند. در دقیقه 37 آگوئرو فرصت خوبی برای زدن گل دوم سیتی داشت اما ضربه او از گوشه محوطه با عکس العمل سنگربان آرسنال همراه بود.

در لحظات پایانی نیمه اول، ضربه آرون رمزی از درون محوطه توسط ادرسون مهار شد تا 45 دقیقه اول با برتری 0-1 سیتیزن ها به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم، سیتی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و با متوقف شدن استرلینگ در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو آگوئرو آن را تبدیل به گل کرد و سیتی با 2 گل از حریف پیش افتاد.

در دقیقه 55 آرسنال که پیش کشیده بود با ضربه ایوبی دروازه میزبان را تهدید کرد اما ادرسون در نهاست روی خط اشتباه خود را جبران کرد. اما تلاش توپچی ها در دقیقه 65 بالاخره نتیجه داد و لاکازت روی پاس رمزی موفق شد در موقعیت تک به تک با ضربه ای دقیق از بین پاهای ادرسون اختلاف را به حداقل برساند.

لحظاتی بعد و روی ارسال کرنر، گابریل ژسوس در دهانه دروازه صاحب فرصت شد اما ضربه محکم او با عکس العمل زیبای چک همراه بود. اما سیتیزن ها در دقیقه 76 به گل سوم رسیدند. در موقعیت آفساید، سیلوا در محوطه صاحب فرصت شد و ارسال عرضی او با ضربه گابریل همراه بود تا بازی 1-3 به سود میزبان شود.

در ادامه آرسنال رمقی برای فشار روی دروازه سیتی نداشت و تیم گواردیولا نیز در تلاش بر اداره جریان بازی بود. در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا سیتی با برتری 1-3 صدرنشینی خود را استمرار بخشد.

 

دقیقه 90+4: پایان بازی با برتری 3-1 سیتی

 

دقیقه 90: چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم

 

دقیقه 82: یک موقعیت خوب برای لروی سانه اما تعلل اون باعث می شود تا کولاشیناچ توپ را دفع کند

 

دقیقه 78: دو تعویض همزمان برای آرسنال...ژیرو و ویلشر به جای ژاکا و ایووبی به بازی می روند...آیا این تغییرات، توپچی ها را به گل می رساند؟

 

 

 

دقیقه 75: گلللللل....گل سوم برای سیتی...در حالی که بازیکنان آرسنال به تصور آفساید ایستاده بودند، پاس داوید سیلوا در مقابل دروازه به گابریل ژسوس رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

دقیقه 68: خطرنااااک......یک واکنش عالی از پتر چک روی ضربه گابریل ژسوس، باعث شد تا دروازه آرسنال برای بار سوم باز نشود

 

 

 

دقیقه 65: گللللل...گل برای آرسنال...روی پاس آرون رمزی بود که الکساندر لاکازت در موقعیتی تک به تک، با یک شوت دقیق، ادرسون را مغلوب کرد. 

 

دقیقه 55: خطرناااااک...چیزی نمانده بود که اشتباه ادرسون، باعث باز شدن دروازه سیتی شود اما خود او که در ابتدا ضربه ایووبی را نتوانسته بود مهار کند، در نهایت توپ را جمع کرد و تلاش آرون رمزی هم ثمری نداشت.

 

 

دقیقه 50:  گلللللل... آگوئرو پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت پتر چک، دروازه آرسنال را باز کرد. البته توپ در ابتدا به تیر برخورد کرد و پس از آن وارد دروازه شد.

 

 

 

دقیقه 49: پناااااالتی.....خطای ناچو مونرئال روی استرلینگ در محوطه جریمه آرسنال، یک ضربه پنالتی نصیب منچسترسیتی کرد. 

 

دقیقه 47: دو تیم بازی با آرام و متعادل آغاز کردند...البته بازیکنان سیتی توپ را بیشتر در اختیار دارند و آرسنالی ها به دنبال استفاده از ضد حملات هستند. 

 

دقیقه 45: 2: پایان نیمه اول با برتری 1-0 سیتی....در مجموع سیتی در این نیمه نمایش بهتری داشت و موقعیت های خطرناک تری هم ایجاد کرد و در نهایت توانست با یک گل برتری به رختکن برود. 

 

دقیقه 45: یک موقعیت عالی برای آرسنال در آخرین ثانیه های این نیمه از دست رفت. روی پاس الکسیس بود که آرون رمزی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ادرسون برگشت داد.

 

 

 

 

دقیقه 37: خطررررنااااک...چیزی نمانده بود که سیتی به گل دوم برسد اما آگوئرو نتوانست از ارسال کایل واکر از سمت راست به خوبی استفاده کند و کوشیلنی و پتر چک به هر شکل ممکن، توپ را دفع کردند.

 

دقیقه 35: وااااای، چه موقعیتی را استرلینگ خراب کرد...روی یک ضدحمله بود که استرلینگ و سانه در موقعیت دو به تک با کوشیلنی قرار گرفتند اما پاس بد استرلینگ این موقعیت خوب را از بین برد

 

دقیقه 33: یک حرکت خطرناک از بازیکنان سیتی و پاس عالی از داوید سیلوا که عرض دروازه آرسنال را طی کرد اما بازیکنی از سیتی در آن منطقه حضور نداشت تا از این توپ استفاده کند.

 

دقیقه 30: بازی از تب و تاب افتاده و بازی بیشتر در میانه زمین جریان دارد

 

دقیقه 25: اولین حرکت جدی آرسنالی ها بعد از دریافت گل اما اوزیل نتوانست از پاس در عمق الکسیس سانچس استفاده کند.

 

دقیقه 22: بعد از گل هم بازیکنان سیتی بازی را در اختیار دارند...

 

 

 

دقیقه 19: گللللللللللللل....کوین دی بروین..... ستاره بلژیکی سیتی بعداز یک و دو با فرناندینیو، با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه پتر چک فرستاد.

 

دقیقه 16: بازی کمی آرام تر شده و بازیکنان سیتی بیشتر در میانه زمین توپ را در اختیار دارند

 

دقیقه 11: خطرنااااااک....چه موقعیتی را بازیکنان سیتی از دست می دهند. حرکت لروی سانه از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما استرلینگ موفق نشد ضربه نهایی را بزند.

 

 

 

دقیقه 10: پرسینگ سنگین آرسنالی ها از جلوی زمین، یک موقعیت را نصیب این تیم می کند اما ضربه اوزیل جالب نیست و دروازه سیتی تهدید نمی شود.

 

دقیقه 9: خطای استونز روی الکسیس، یک ضربه آزاد نصیب آرسنال می کند اما ضربه الکسیس سانچس چندان جالب نیست و توپ از کنار دروازه به بیرون می رود.

 

دقیقه 7: آرسنالی ها در این دقایق بازی را در اختیار دارند و چیزی نمانده بود که اوزیل دروازه را باز کند اما مدافعان سیتی توپ را به بیرون می زنند.

 

 

 

 

دقیقه 2: یک ضدحمله خطرناک برای منچسترسیتی اما سرخیو آگوئرو نتوانست ضربه نهایی را وارد دروازه آرسنال کند

 

 

 

ترکیب اصلی دو تیم:

 

سیتی: ادرسون، واکر، استونز، اوتامندی، دلف،  فرناندینیو، دی بروین، سانه، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو

 

 

آرسنال: چک، مونرئال، کشیلنی، کولاسیناچ، بیرین، رمزی، ژاکا، کوکلن، آیووبی، اوزیل، سانچس

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان در استدیوی پخش اسکای به هیجان آمده از واکنش نوبل، امتیاز را به او داد.

این دروازه‌بان ۲۷ ساله دیشب تمام تلاشش را برای شکست بایرلورکوزن بعد از ۴۵ بازی بدون باخت انجام داد اما حتی این دبل سیو که همه را انگشت به دهان کرد نیز مانع این اتفاق نشد چراکه لورکوزن در دقیقه ۶+۹۰ روی ضربه آندریچ هافبک ملی‌پوش تیمش بازی را به تساوی دو-دو رساند آن هم در شرایطی که ضربه ارسالی کاشته فلورین ویرتز مقابل پای آندریچ افتاد و او بدون سختگیری مدافعان توپ را به زیر طاق دروازه نوبل زد‌.

ویدئو: 331243

در تصاویر پس از مسابقه نوبل با چهره‌ای ترش شده در حال شماتت خودش دیده می‌شود. این دروازه‌بان زردپوش در این سیو استثنایی ابتدا ضربه امینه عدلی را مهار کرد و سپس شوت یوناس هافمن را با رفلکسی باورنکردنی به کرنر فرستاد.

او در این لحظات تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسید اما در نهایت این لورکوزن بود که با خواستن و خواستن و خواستن سد نوبل را شکست.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند