Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:13:34 GMT

کاپیتان‌های تیم ملی در غیاب کاپیتان مسعود (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۸۹۸۴

علیرغم ابراز امیدواری‌هایی که پیش از این درباره بازگشت مسعود شجاعی به لیست تیم ملی وجود داشت، ستاره این روزهای پانیونیوس جایی در لیست کارلوس کی‌روش برای دیدار تدارکاتی پیش رو نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که از چندی پیش از لیست تیم ملی دور مانده بود، این روزها به ستاره اول پانیونیوس تبدیل شده و با بازوبند کاپیتانی این تیم یونانی به درخشش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در غیاب مسعود شجاعی اکنون اشکان دژآگه و سیدجلال حسینی به عنوان باتجربه‌‍ترین بازیکنان تیم ملی وظیفه کاپیتانی شاگردان کارلوس کی‌روش را عهده‌دار هستند. اشکان دژآگه که این روزها در انتظار پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی است تا امیدوار به حضور در تیمی اروپایی باشد، در کنار سیدجلال حسینی که بعد از پایان دوران مصدومیت بار دیگر به رهبر اصلی سرخپوشان تبدیل شده است، امیدوارند از دیدارهای دوستانه پیش رو به بهترین شکل برای آماده سازی تیم ملی سود ببرند.


دو بازیکنی که دومین حضور خود در جام جهانی را احتمالا پشت سر خواهند گذاشت و اینبار سودای صعود از مرحله گروهی را در سر دارند. در این بین مسعود شجاعی نیز امیدوار است بتواند شرایط بازگشت به تیم ملی را به دست آورد تا رکوردی جالب توجه و تقریبا دست نیافتنی در حضور جام جهانی به خود اختصاص دهد.

 

تیم ملی ایران اشکان دژاگه سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسکویی یکی از قدیمی ترین مجریان سازمان صداوسیما که سالیان زیادی را در رادیو ورزش فعالیت کرد و صدای ماندگارش در گوش اهالی ورزش خواهد ماند، روز ۱۲ اردیبهشت و پس از مدتها تحمل بیماری در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت باسابقه رسانه صبح امروز یکشنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و اهالی رسانه از مقابل مسجدبلال صداوسیما برگزار و برای خاکسپاری در خانه ابدی اش به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود اسکویی چهره هایی چون مهدی تاج، شروین اسبقیان، حمید استیلی، مناف هاشمی، عبدالحمید احمدی، حسن طباطبایی، میلاد تقوی و بسیاری از اهالی رسانه های دیداری و شنیداری حضور داشتند.

کد خبر 6096923

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید