Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: نخستین ایستگاه کارت هوشمند ملی در هرمزگان با نام ایستگاه شهید قاسمی از شهیدای هشت سال دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ثبت احوال هرمزگان، فرزاد افشاری‌نژاد در مراسم آغاز به کار این ایستگاه با اشاره به اهداف راه‌اندازی این گونه ایستگاه‌ها اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در ادامه اجرای طرح کارت هوشمند ملی و با هدف تسریع و ایجاد رفاه برای خانواده شهدا، جانبازان، معلولان و سایر افرادی که امکان حضور در پایگاه‌های ثبت نام کارت ملی هوشمند را ندارند و دارای مشکلات جسمی و حرکتی هستند، طراحی و کاربردی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در هرمزگان با هدف پاسداشت و گرامیداشت خانواده شهدا و ارج نهادن به جایگاه این عزیزان، نخستین ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی هرمزگان را در منزل شهید قاسمی از شهدای عزیز بندرعباس با ثبت نام از والدین گرامی این شهید بزرگوار دایر کرده‌ایم.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه این ایستگاه به نام مطهر شهید قاسمی نامگذاری شد است، اضافه کرد: این ایستگاه می‌تواند بسیاری از تقاضاهای مربوط به دریافت کارت هوشمند ملی را که در حوزه اقشار یاد شده است، پوشش دهد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ مردم استان با مراجعه به موقع به دفاتر پیشخوان، دفاتر پستی و ایستگاه‌های ویژه کارت هوشمند ملی در سطح استان نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در اسرع وقت اقدام کنند.

افشاری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در هرمزگان بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون برای ۶۰۰ هزار نفر از این تعداد کارت ملی هوشمند صادر شده که امید است با ظرفیت ایجاد شده در استان که مجموعا در روز توان خدمات‌دهی به چهار هزار نفر را دارد، شاهد آن باشیم که بخش اعظمی از مردم استان در فرصت باقی مانده صاحب کارت هوشمند ملی شوند.

پاکدامن مدیر کل بیناد شهید و امور ایثارگران نیز در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان به ویژه مدیر کل ثبت احوال هرمزگان به دلیل ارج نهادن به خانواده شهدا اضافه کرد: راه‌اندازی این ایستگاه گامی بزرگ در راستای پوشش تقاضاها برای دریافت کارت هوشمند ملی برای آن قشر از ایثارگران، جانبازان و والدین شهداست که به دلیل محدودیت‌های حرکتی و جسمی توان مراجعه به دفاتر سطح شهر را ندارد.

در مراسم آغاز به کار ایستگاه مذکور، اپراتورهای مربوطه از پدر و مادر شهید قاسمی ثبت نام به عمل آوردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود