Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تولید آثار نمایشی مسلتزم داشتن امکانات است و با کمبود آن نمی‌توان فیلم‌های با کیفیت داشت. در حال حاضر اکثر هنرمندان با مشکل بودجه در زمینه فیلم‌سازی روبرو هستند. در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت مثلا با 400 میلیون فیلم ساخت چون کاری غیر ممکن است.

سعید داخ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین فعالیت‌های کاری خود گفت: به دلیل مشغله‌های کاری که تمام وقت من را گرفته است از عرصه بازیگری کمی فاصله گرفته ام و به زودی با یک کار جدید به این عرصه برمی گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره بازیگری و مسائلی که این روزها درباره دریافت نقش‌ها از طریق رابطه و فالوور های اینستاگرام مطرح می‌شود اظهار کرد: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و من آن را رد می‌کنم.



این بازیگر ادامه داد: اولا بازیگری تعریف دارد و توان می‌خواهد در ثانی اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد هم، یک بازیگر با این روش تنها در یک یا دو اثر می تواند بازی کند و در اندازه همان دو اثر باقی خواهد ماند و ادامه‌ای برای او در عرصه بازیگری نخواهد بود. کارگردان هم اگر در نهایت مجبور باشد به این شکل بازیگر انتخاب کند  نمی‌تواند به کارگردانی خود ادامه دهد.

این بازیگر در خصوص وضعیت فعلی آثار نمایشی و کیفیت آن ها گفت: کیفیت آثار به امکانات برمی‌گردد، سینما قبل از هنر صنعت است و تا زمانی‌ که سرمایه وارد آن نشود شاهد کیفیت و تغییر در آن نخواهیم بود. این عرصه مستلزم داشتن امکانات است و با کمبود آن نمی‌توان سینما و فیلم‌های با کیفیت داشت.



وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر هنرمندان با مشکل بودجه در زمینه فیلم‌سازی روبرو هستند. در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار داشت مثلا با 400 میلیون فیلم ساخت، چون کاری غیر ممکن است.

داخ خاطرنشان کرد: ضعیف بودن وضعیت فعلی آثار نمایشی به نبود سرمایه و امکانات بسیار مرتبط است و تنها به عوامل یا افراد هنرمند در این عرصه مربوط نمی‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گزارش فوتبال جواد خیابانی و حامد آهنگی عالیه/فقط اونجایی که میگه توپ تو پاشه (فیلم) سکانس خنده دار از حامد آهنگی در جوکر (فیلم) شوخی حامد آهنگی با نحوه صحبت‌کردن یک شرکت‌کننده در برنامه (فیلم)

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون