Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت گسترش ارتباطات فرهنگی و اقتصادی بین استان خراسان جنوبی و پاسکتان تاکید کرد و گفت: این ‌آمادگی وجود دارد که زمینه خواهرخواندگی بیرجند با یکی از ایالت های مهم پاکستان برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در دیدار و ملاقات با سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن تاکید بر ضرورت گسترش ارتباطات فرهنگي و اقتصادي بين استان خراسان جنوبي و پاكستان گفت: اين آمادگي وجود دارد تا با برقراري روابط خواهر خواندگي فيمابين بيرجند و مركز يكي از ايالت هاي مهم و فرهنگي پاكستان، ارتباطات بين خراسان جنوبي و كشور پاكستان تعميق يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی، به روابط ديرينه ايران و پاکستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به علاقمندي زائرين پاكستاني براي زيارت مضجع شريف زيارتي در شهرستان طبس، ضرورت ايجاد خط پروازي طبس به پاكستان احساس مي شود.

 

این گزارش حاکیست؛ همکاری هاي تجاري و اقتصادي استان خراسان جنوبي با کشور پاكستان محور بعدي مذاكرات طرفين بود.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم

مولانا فضل‌الرحمان، رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان می‌گوید که دولت این کشور او را به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان اسلام‌آباد و افغانستان تحت تسلط طالبان مجازات می‌کند.

فضل‌الرحمان افزود ما به دلیل تلاش برای بهبود روابط میان پاکستان و افغانستان مجازات می‌شویم.

گفتنی است که حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان در انتخابات ۸ فبروری ۲۰۲۴ این کشور نتوانست رأی قابل توجهی به دست آورد.

این مخالف سیاسی دولت پاکستان به رهبری نواز شریف، بار دیگر انتخابات گذشته این کشور را پُر از تقلب خوانده و خواستار برگزاری انتخابات مجدد شده است.

بربنیاد گزارش ای‌ان‌آی، وی همچنان سیاست اسلام‌آباد در قبال فلسطین و اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده است.

مولانا فضل‌الرحمان پس از افزایش حملات تحریک طالبان پاکستانی (تی‌تی‌پی) بر نیروهای امنیتی این کشور که ادعا می‌شود از حمایت طالبان برخوردار است، چند ماه پیش در دیدارش با ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان گفته بود که این گروه باید میان اسلام‌آباد و تی‌تی‌پی یکی را انتخاب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است