Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، به لحاظ سبقه طولانی و سرد و گرم چشیدن روزگار فوتبالی، مسئولین آن، نگاهی هیجانی و سطحی به رویدادها نداشته و سعی و اهتمام خود را را بر آن دارد که هرگونه قضاوت و جهت گیریش منجر به رشد و تعالی فوتبال و اصحابش گردد.جامعه فوتبال دست بوس تازه واردانی است که به نیت خیر پا به عرصه فوتبال گذاشته اند و در صددند که باری از دوش سنگین و مصیبت بار فوتبال را بردارند و بالعکس با اقتدار تمام در مقابل کسانی که آواز دهل را از دور شنیده اند و درصددند از این نمد کلاهی برای خود فراهم کنند خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی کوتاه به تاریخ تحولات اجتماعی ،موید همبستگی عمیق جامعه فوتبال با اصحاب حق و همیاری ایشان است.

متاسفانه درطی چند روز گذشته شاهد درج اخباری و مصاحبه هایی از سوی مالک جدید باشگاه نفت می باشیم که خود حاکی از عدم شناخت و آگاهی ایشان از گستره ای است که بدان پای گذاشته اند. در خصوص کار کشتگان و استخوان خرد کرده های عرصه فوتبال داد سخن می دهند ، بی آنکه بدانند که اهالی فوتبال بر روی عملکرد ایشان و رفتار مدیریتی ایشان تمرکز نموده است و در صدد شناخت این تازه وارد است .

سبقه ناصر فریاد شیران در فوتبال کشور اظهر من الشمس است ،او طی چهار دهه گذشته حضور فعال و مثبت در عرصه فوتبال کشور داشته است ، لذا کانون مربیان فوتبال کشور برخود وظیفه می داند از ناصر فریاد شیران وتمامی مربیان زحمتکش فوتبال کشور و بویژه مربیان کنونی باشگاه نفت که به نحوی از انحاء مورد هجمه غیر کارشناسی قرار گرفته اند، کتبا و رسما اعلام حمایت نماید و از مسئولین امر نیز درخواست داریم نگاه ویژه و دردمندانه ای به معضل کنونی باشگاه نفت بخصوص تیم های پایه این باشگاه داشته باشند، گاه تصمیمی ناپخته و یک بعدی به تباهی جامعه ای بزرگتر می انجامد،که مقرون به صرفه و صلاح نیست .

اگر فوتبال کشور مقرر است که از بخش دولتی به چنین بخش های خصوصی منتقل شود همان بهتر که دولتی بماند. انتقال فوتبال دولتی به بخش خصوصی بدین ترتیب ، افتادن از چاله به چاه است .
منبع: وب سایت برنامه نود
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی

به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع شد.

این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم در خصوص «اولویت های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‏گردشگران دیگر کشورها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، طی دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان های مسئول انجام شده است.

از آنجایی که گردشگری و سفر با استفاده از وسایل نقلیه شخصی موجب کاهش هزینه های سفر، افزایش سرعت تردد، افزایش تعداد گردشگران و همچنین رونق کسب و کار تمامی صنوف و اقشاری که در مسیرهای گردشگری فعالیت دارند می شود، طرح روان سازی و تسهیل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه شخصی مسافران و گردشگران خارجی به کشور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه و پیگیری شده است.

سفر زمینی با وسایل نقلیه شخصی یکی از عناصر مورد علاقه و انگیزه های گردشگران دنیاست. این نوع سفر در سال های اخیر طرفداران بیشتری در جهان پیدا کرده است. از این رو، تسهیل تردد بین المللی وسایل نقلیه مسافران و گردشگران خارجی می تواند به رشد گردشگری ورودی و افزایش سهم آن در شاخص های اشتغال زایی و اقتصادی به ویژه تولید ناخالص داخلی کشور موثر عمل کند.

این مشکل، سالیان متمادی موجب نارضایتی گردشگران شده بود که خوشبختانه پس از پیگیری ها و هماهنگی های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مقامات و مدیران دستگاه های ذیربط در کشور با تأیید معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، موضوع بلامانع بودن ورود وسایل نقلیه با پلاک بین ‏المللی به کشور، در فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط رئیس پلیس راهور فراجا به تمامی واحدهای ذیربط ابلاغ و به اجرا گذاشته شد.

در پی اجرای این طرح، زین پس بر اساس کنوانسیون ‏های بین ‏المللی و قانون الحاق ایران به‏ کنوانسیون عبور و مرور جاده‏ای (۱۹۶۸ وین)، ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، بلامانع است و فقط خودروهایی‏ که بدون پلاک بین‏ المللی قصد ورود به‏ کشور را دارند ملزم به نصب فوری پلاک گذر موقت در تمامی مبادی ورودی به کشور، خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید