Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش بولتن نیوز، علی‌اکبر کریمی اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس با استناد به ماده ۲۳۶ آیین‌نامه گزارشی در مورد تخلفات بانک مرکزی نسبت به موسسات مالی و اعتباری تهیه کرد که گزارش برای بررسی این تخلفات به قوه قضاییه ارجاع شد.

وی افزود: تاکید اعضای کمیسیون اقتصادی بر این است که باید هر چه سریعتر وضعیت موسسات مالی و اعتباری ساماندهی شده و تعیین تکلیف شوند تا دیگر شاهد بروز بحران‌هایی برای موسساتی مثل میزان و ثامن‌الحجج نباشیم البته در این راه باید بانک مرکزی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران اقدامات تاثیرگذارتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی گفت که مجلس و کمیسیون اقتصادی به دنبال تهیه فرمولی جهت ساماندهی موسسات مالی و اعتباری هستند تا دیگر شاهد وجود موسسات غیرمجاز نباشیم. قبل از آن باید تکلیف سپرده‌گذاران مشخص شود، باید روند بازپرداخت سپرده‌های مردم تسریع شود البته این کار آغاز شده اما به خاطر حجم گسترده سپرده‌ها ظاهرا کار با سرعت مطلوب پیش نمی‌رود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سپرده‌گذاران از اقدامات بانک مرکزی راضی نیستند، ما هم رضایت نداریم که این نارضایتی بحق است. بانک مرکزی باید فرآیند را تسریع بخشیده و تکلیف مردم و سپرده‌هایشان را مشخص کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان