Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@22:49:38 GMT

بازگشت ۱۰درصد کسرشده از مانده سپرده‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۸۲۶۳

بازگشت ۱۰درصد کسرشده از مانده سپرده‌ها

سخنگوی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه کار تسویه سپرده‌ها در تعاونی اعتبار فرشتگان مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، در حال انجام است، گفت: ده درصد کسر شده از مانده سپرده‌ها، به مردم بازگشت داده می‌شود.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرگزاری مهر: سخنگوی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه کار تسویه سپرده‌ها در تعاونی اعتبار فرشتگان مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، در حال انجام است، گفت: ده درصد کسر شده از مانده سپرده‌ها، به مردم بازگشت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی کریمی از برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای تسویه حساب سپرده‌های مردم در تعاونی اعتبار فرشتگان خبرداد و گفت: مطابق با وعده مسئولان بانک مرکزی در گذشته، ده درصد کسر شده از سپرده‌های مردم به عنوان ذخیره احتیاطی که نگرانی‌هایی را میان سپرده‌گذاران ایجاد کرده بود، به آن‌ها پرداخت خواهد شد و به این ترتیب، همه سپرده‌گذارانی که مطابق با برنامه بانک مرکزی، طی ۵ مرحله؛ سپرده‌های خود را دریافت کرده بودند، می‌توانند از بیستم آبانماه برای دریافت این ده درصد به شعب منتخب مراجعه کنند.

سخنگوی بانک مرکزی با بیان اینکه فهرست شعب منتخب کاسپین برای انجام امور تسویه سپرده‌های مشتریان، بر روی سایت بانک مرکزی و این موسسه قرار دارد، افزود: مردم تنها باید به این شعب مراجعه کرده و کار دریافت سپرده‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس زمان‌بندی انجام شده، قرار بر این است که با شناسایی اموال و دارایی‌های این تعاونی‌ها، کار تسویه سپرده‌گذاران انجام شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران

به گ زارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش تعاون با محوریت اقتصاد تعاونی و مردم محور در راستای اجرا شدن شعار سال گام بر می دارد، تصریح کرد: در راستای عملیاتی کردن شعار سال باید تعاونی ها احیا شده و به همین دلیل بخش تعاونی ها امسال در نمایشگاه حضور پررنگ داشته تا در عرصه داخلی و بین المللی توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و تولیدات افزایش یافته است، گفت: در دوسال گذشته تعاونی های مازندران، ۸۰میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد تعاونی به دنبال افزایش سهم خود در اقتصاد کشور براساس شعار سال مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت مردم در دستور کار است و بخش تعاون باید براساس سند توسعه این بخش سالانه دو درصد رشد را در سهم خود از اقتصاد ملی برعهده گیرد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود تا سهم بخش تعاون از ۵ به ۱۵ درصد طی ۱۰ سال ارتقا یابد.

کد خبر 6093556

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است