Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم های ملی قایقرانی زنان و مردان ایران در رشته کانوپولو و رده های سنی جوانان و بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم مالزی شدند.

به گزارش فدراسیون قایقرانی، تیم ملی کانوپولو کشورمان در قالب چهار تیم بامداد دوشنبه تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کرد. دلارام مرزآبادی سرمربی بانوان بزرگسالان، اشکان صیادی سرمربی و مصطفی حق جو کمک مربی مردان بزرگسالان، الهه عمرو سرمربی و مریم زنبق کمک مربی بانوان جوانان و ابوذر قاضی عسگر سرمربی و مهرگان خیرالهی کمک مربی مردان جوانان کادر فنی تیم های اعزامی را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین الهه پورعبدیان، تکتم آخوندزاده، فاطمه جلیلیان، ترانه کامیاب، مهلا عاطفه دار، سونیا گماری، صبا رحمتی و آمنه شیرزادی در بخش بانوان بزرگسالان، محمدعلی ملایی، علی قدمی، محمدرضا جمشیدیان، رامین غیاثوند، محمد یزدانی، شایگان خیرالهی، محمدصدیق حشمتیان و امیرمحمد فتاح پور در بخش مردان بزرگسالان، ملیکا برون، مهتاب زهتاب، عطیه سلیمانی، فاطمه سهرابی منش، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، ستایش پیرنجم الدین و مهنوش زارعی در بخش بانوان جوانان و رضا بیگی، رضا انصاری، متین باوندپور، رضا اسکندری، امیر زمانی، میلاد جعفری، محمدصالح سلطانی، سجاد سلحشور و دانیال خسروی در بخش مردان جوانان اعزای تیم اعزامی ایران را تشکیل می دهند.
اویل دهه 1930 در قاره اروپا برای نخستین بار قایقرانان به فکر بازی با توپ افتادند که در آن زمان این بازی فقط جنبه سرگرمی داشت. اما با گسترش این سرگرمی، در سال1984 کمیته کانوپولو زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی شکل گرفت و به توسعه آن در جهان پرداخت. در سال 1990قوانین بین المللی این ورزش ثبت شد و نخستین دوره مسابقات جهانی در سال 1995 در کشور انگلستان برگزار شد.
در سال1371 و هنگام برگزاری مسابقات قایقرانی آب های آرام آسیا در کشور ژاپن نیز نخستین دوره مسابقات کانوپولو در قاره کهن برگزار شد و نمایندگان ایران با دیدن این بازی با کانوپولو آشنا شدند. برگزارکنندگان مسابقات هم یک قایق به گروه ایرانی اهدا کردند و قایقرانان کشورمان پس از بازگشت به ایران به توسعه این ورزش پرداختند.
تیم های ملی کانوپولو ایران در رقابت های دو سال گذشته که به میزبانی کشورهنگ کنگ برگزار شد، در رده سنی جوانان و بزرگسالان زنان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
تیم ملی کانوپولوی مردان در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز به ترتیب با کسب مدال نقره و برنز سکوی دوم و سوم را از آن خود کردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم) روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)