Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - سرکلانتر نهم پلیس پایتخت از دستگیری خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد و گفت: از متهم بیش از یک کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امید بهمنیاری روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اطلاع از خرده فروشی فردی در سطح حوزه، بررسی موضوع و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری 168 سیزده آبان، برای انجام تحقیقات اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران کلانتری در تحقیقات انجام شده و پایش اطلاعاتی بدست آوردند که خبر صحت داشته و متهم به طور مستمر اقدام به خرده فروشی مواد مخدر در سطح حوزه می کند.
سرکلانتر نهم عنوان کرد: ماموران کلانتری 168 سیزده آبان متهم را هنگام تردد با یک دستگاه سواری مشاهده که بلافاصله خودروی متهم را متوقف و پس از بازرسی بدنی و خودروی آن، بیش از یک کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری، ادامه داد: متهم که از خرده فروشان حرفه ای و دارای سابقه است، در بازجویی به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
6003
انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه فراجا از کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ضربتی ماموران این یگان در بم خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پورنخعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و انجام هماهنگی ‌ای لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی؛ ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان؛ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار سوداگر مرگ را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در ادامه گفت: طی بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان دو خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، دو تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر