Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، علی‌رضا اسماعیلی ذبیحی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه اولین شهردار فردیس که در سالن همایش ولایت این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه شهر فردیس با قدمت چندین ساله زیرساختی ندارد، اظهار کرد: شهر فردیس با تراکم نیم میلیونی فاقد یک‌تخت بیمارستانی است.

رئیس شورای شهر فردیس در ادامه با اشاره به کمبودهای ورزشی، فرهنگی، آموزشی و غیره در این شهرستان، عنوان کرد: امید داریم بتوانیم با همدلی اتحاد و همفکری برنامه‌های جامعی انجام دهیم و درآمد پایداری در شهرستان فردیس ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط نشان کشیدن برای شهردار در مراسم معارفه

وی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس با کمبود آب آشامیدنی مواجه است، افزود: شهرداری کرج قراردادی برای دو پروژه بزرگ در فردیس منعقد کرده است که تقاضا داریم این مهم را انجام دهند.

رئیس شورای شهر فردیس با اشاره به اینکه تا سال گذشته بیش از ۵۲ درصد از درآمدهای شهری فردیس به کرج منتقل می‌شد، گفت: حدود ۷ درصد از سهام یکی از بانک‌های خصوصی متعلق به شهرداری کرج است و از شهرداری کرج می‌خواهیم حداقل دو درصد از آن را به فردیس اختصاص دهند.

وی بابیان اینکه از شهردار فردیس می‌خواهیم در راهی درست و در جهت منافع مردم گام بردارد، تأکید کرد: اگر از سوی شهردار فردیس خطایی دیده شود قطعاً اعضای شورای شهر فردیس مقابله می‌کنند.

فردیس و مصیبت ساخت‌وسازهای غیرمجاز

اسماعیلی ذبیحی بابیان اینکه شهرستان فردیس شهری نوپا و بدون زیرساخت است، خاطرنشان کرد: این شهرستان حریمی ندارد، از مسئولان می‌خواهیم با شورای شهر فردیس در راستای ایجاد حریم در این شهرستان با شورای شهر همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه فردیس بیشترین ساخت‌وسازهای غیرمجاز را در کشور دارد، گفت: این مهم از بزرگ‌ترین آسیب‌های شهرستان فردیس است.

اسماعیلی ذبیحی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مقابله با دشمنان، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین راه مقابله با دشمن خدمت‌رسانی به مردم است و قطعاً اعضای شورای شهر فردیس برای خدمات‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند.

true برچسب ها : شهرداری فردیس شورای شهر فردیس مراسم تودیع و معارفه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس

محمد فولادی گفت : این حادثه صبح امروز در محدوده سوزنبانی شیخ آباد مشکین دشت رخ داد که سبب مرگ عابر شد.

وی اظهار کرد: این پیرمرد در حال گذر از ریل راه آهن بود که قطار تهران - تبریز از راه رسید و کشته شد.

فولادی گفت: جسد این فرد به بهشت سکینه کرج انتقال یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس