Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تعداد بسیاری از مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) طی تماس با این خبرگزاری از بروز بی‌نظمی در اطلاع‌رسانی پروازها و خاموش بودن تابلوهای اطلاعات پرواز در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر دادند.

یکی از این مسافران در این باره به خبرنگار فارس گفت: به دلیل خاموش بودن تابلوهای اطلاع‌رسانی و نبود پاسخ‌گو مسافران و زائران حسینی در حال حاضر در فرودگاه امام خمینی(ره) سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته این مسافر هیچ‌گونه اقدامی در جهت رفع این مشکل از سوی مسئولان فرودگاه امام انجام نشده است و مسافران در سرگردانی به‌‌سر می‌برند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از پروازها به مقصد نجف اشرف که قرار بوده ساعت ۱۱:۳۰ انجام شود هنوز انجام نشده و مسافران از سرنوشت این پرواز کاملا بی اطلاع هستند.

بنابر این گزارش خبرگزاری فارس منتظر توضیحات مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) به دلیل بروز این مشکل است.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی نقشه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

او افزود: این اقدام با دریافت مجوز‌های لازم از ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

حسینی تصریح کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست