Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مهم‌ترین دیدارهای هفته‌ ششم لیگ برتر والیبال بانک سرمایه مهمان شهرداری ارومیه است و پیکان تهران میزبان شمس است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، هفته‌ ششم لیگ برتر والیبال به دلیل تقارن با اربعین حسینی، فردا سه‌شنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، ارومیه، و ساری پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار هفته‌ ششم تیم والیبال پیکان تهران از ساعت 15 در خانه والیبال میزبان شمس تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پیمان اکبری که به تازگی روی نوار برد قرار گرفته‌اند شاید روی کاغذ کار سختی برابر تیم جوان شمس داشته باشند، اما شاگردان جوان محمد وکیلی در طول فصل نشان داده‌اند که مقابل هیچ تیمی کم نمی آورند و با تمام توان بازی می‌کنند چنانچه که در هفته‌ گذشته در ورامین برابر شهرداری این شهر به برتری سه بر دو دست یافتند. پیکان و شمس هر دو با دو برد و سه باخت شش امتیازی هستند و هر کدام از تیم‌ها در صورت کسب سه امتیاز می‌تواند خود را به جمع مدعیان ‌اضافه کند.

همچنین سه شنبه از ساعت 16 دو دیدار برگزار می‌شود. در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل تیم کاله میزبان خاتم اردکان است. در این دیدار که بین تیم‌های چهارم و هفتم جدول برگزار می‌شود کاله به دلیل برد نسبتا راحت در هفته‌ گذشته در خانه رعد پدافند با روحیه مضاعفی در برابر تماشاگران خودی به مصاف خاتم می‌رود تا در صورت کسب پیروزی می‌تواند بالاتر از حریف در پایان هفته‌ در جدول بایستد. شاگردان میرحسینی در تیم خاتم هم که هفته‌ گذشته در خانه مغلوب شهرداری ارومیه شدند امیدوارند با برد در برابر کاله باز هم بر نوار برد قرار گیرند. خاتم با سه دبر و دو باخت هشت امتیازی است و در رتبه چهارم قرار دارد و کاله با دو برد و دو باخت و یک بازی کمتر، شش امتیازی است.

در کاشان تیم قعر جدولی  و بدون امتیاز رعد پدافند در سالن هفت مهر  میزبان شهرداری تبریز بدون شکست است. شهرداری که در این فصل توفانی عمل کرده به همراه بانک سرمایه تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند و می‌تواند امیدوار باشد تا با کسب سه امتیاز برابر رعد و نیز لغزش بانک سرمایه در برابر شهرداری ارومیه خود را در صدر جدول در پایان هفته‌ ششم ببیند.

شهرداری تبریز با پنج برد و 13 امتیاز در رده دوم ایستاده است و رعد هم با پنج شکست از پنج بازی و بدون امتیاز قعرنشین بلامنازع لیگ است.

دو بازی نیز به طور همزمان از ساعت 17:30 آغاز می‌شود که در نخستین دیدار سایپا در خانه والیبال میزبان هاوش گنبد است.

هر دو تیم در هفته‌ پنجم برابر حریفانشان بازنده شدند و در صدد هستند تا با پیروزی دوباره به جمع هشت تیم برتر بازگردند. سایپا در طول برگزاری لیگ با افت و خیزهای زیادی روبرو بوده است هر چند نباید باخت هفته‌ گذشته برابر بانک سرمایه را به حساب بازی بد آنها گذاشت. در سوی مقابل هاوش هم که پس از پیروزی در هفته‌ نخست دیگر طعم پیروزی را نچشیده است امیدوار است تا با استفاده از فرصت‌ها بتواند از تیم نه چندان هماهنگ سایپا امتیاز بگیرد.

سایپا با دو برد و سه باخت با شش امتیاز در رده نهم قرار دارد و هاوش با یک برد و سه باخت و یک بازی کمتر با سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته‌ تیم‌های رده اول و سوم جدول رده‌بندی به مصاف هم می‌روند. در این دیدار زیبا  تیم متحول شده شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی است. بانکی‌ها تا به این جای فصل حتی یک امتیاز هم به حریفان نداده‌اند و با پنج برد و 15 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاده‌اند. شاگردان کارخانه در هفته‌ گذشته سایپا را سه بر یک بردند تا با روحیه به مصاف ارومیه بروند. در سوی مقابل شاگردان ساسان خداپرست که پس از دو باخت در دو هفته‌ نخست در سه هفته‌ بعدی با پیروزی‌های متوالی 9 امتیاز را کسب کرده‌اند و کار کردند تا دوباره هواداران پرشور این شهر با والیبال آشتی کنند. شهرداری ارومیه با پیروزی بر بانک سرمایه می‌تواند علاوه بر شکست نوار پیروزی‌های حریف و نزدیک کردن خود به صدر کار می‌کند که هم نام تبریزی‌اش جای بانک سرمایه را در صدر بگیرد.

شهرداری ارومیه با سه برد و دو باخت 9 امتیازی است و بانک سرمایه با پنج برد و 15 امتیاز دارد. در آخرین دیدار هفته‌ نیز از ساعت 18 سارویه ساری در سالن رسول حسینی میزبان شهرداری ورامین است.

این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در رده‌های پنجم و ششم جدول حساسیت‌های خاص خودش را دارد. شاگردان تقی زاده که در هفته‌ گذشته در خانه با باخت برابر هواداران خودی دچار شوک بزرگی شدند، می‌خواهند با پیروزی در خانه حریف دوباره به رده‌های بالای جدول نزدیک شوند.

سارویه هم با کسب سه امتیاز می‌تواند تا رده چهارم سوم خودش را بالا بکشد. شهرداری ارومیه با دو برد و دو سه باخت هشت امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد و سارویه با همین تعداد برد و باخت و هفت امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.

برنامه کامل دیدارهای هفته‌ ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان تهران – شمس تهران (ساعت 15، خانه والیبال)

کاله مازندران -‌ خاتم اردکان (ساعت 16، سالن پیامبر اعظم)

رعد پدافند کاشان – شهرداری تبریز (ساعت 16، سالن هفت مهر)

سایپا تهران – هاوش گنبد (ساعت 17:30 ، خانه والیبال)

شهرداری ارومیه – بانک سرمایه (ساعت 17:30 ، سالن غدیر)

سارویه ساری – شهرداری ورامین (ساعت 18، سالن رسول حسینی)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند