Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: در بازدید های انجام شده در سه ماهه اخیر سال جاری توسط ناظر ذبح شرعی از کشتارگاه نیمه صنعتی دام این شهرستان، یک تن و 500 کیلوگرم اجزای حرام حیوان حلال گوشت جداسازی و معدوم شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شبکه دامپزشکی بیرجند، حسن علیزاده نظارت بر ذبح شرعی را از وظایف ناظرین شرعی برشمرد و افزود: حضور ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه ها ضروری است و روحانیان مستقر در کشتارگاه ها نظارت شرعی بر روند کشتار را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمامی کشتارگاه های دام و طیور استان دارای روحانی ناظر ذبح شرعی هستند که به طور مستقیم بر روند کشتار نظارت دارند.
علیزاده به مردم اطمینان خاطر داد تمامی گوشت سفید و قرمز تولید شده در کشتارگاه ها که دارای مهر و نشان دامپزشکی هستند حلال و مورد تأیید دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی است.
از 11 شهرستان خراسان جنوبی، به جز 2 شهرستان بقیه دارای کشتارگاه مخصوص دام هستند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215* 6054* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است